Inalina skrev 2021-03-04 13:39:49 följande:
Ja jag blev glad när läkaren sa det, men än så länge är det ju bara antal ägg- lite viktigare med antal embryon ;) så får hoppas på positivt samtal i morgon!
Vi har alltid endast gjort ICSI innan (i Prag) de gör i princip inte vanlig ivf där så för oss är det nytt att prova vanlig befruktning också! (Förstår att det låter som att man gör det i lite fel ordning dock, men det finns ju för och nackdelar med båda!)
Ja jag vet ang Ipren, men tror det gäller när man får tillbaka embryot.. så förhoppningsvis är det bara idag jag behöver ta tablett :) så kan jag gå över till Alvedon sen om det skulle vara nåt..
Men stort grattis till er blastocyst!! Så skönt att ni kunnat frysa en! Så får man en liten annan ro i kroppen! :)
Härligt att du kommit en bit med ruvningen nu :D!! Hehe jag tror symptomen brukar dröja litegrann, jag kände ingenting alls när jag var gravid med dottern förrän efter BIM då det gjorde lite ont i magen till å från ;)
Ser ut som att min middag blir av ikväll i alla fall :p
Jag hoppas verkligen ni får ett bra resultat imorgon och ett gäng fina blastisar!
Så spännande att följas åt!
Jaha! Vad konstigt! I Sverige verkar de väldigt restriktiva med ICSI. Så knasigt att det görs så olika, måste ju ändå finnas forskning på vad som ger bäst resultat. Iaf om det inte är något fel på spermierna.
Haha, nää, jag tror väl heller inte att jag kommer få några symptom före vi tar gravtestet. Har heller inte haft några symptom under tiden vi försök bli gravida, utan alltid känt att, jupp mensen kommer denna gången också :-P
Skönt att höra att du mår bra och ändå kommer iväg till din middag
Jag har bäddat ner mig i sängen för att kurera min förkylning, som har nått någon slags peak idag. Bara nyser och hostar om vartannat
Ha en skön kväll!