Vi som startar ivf behandling 2021
Rd 10 och jag tog ett test. Svagt positivt??! Testdag på måndag. Vågar man tro? Herregud! Mitt första plus nånsin i så fall! Helt skakis!
Rd 10 och jag tog ett test. Svagt positivt??! Testdag på måndag. Vågar man tro? Herregud! Mitt första plus nånsin i så fall! Helt skakis!
Det här är så sjukt och overkligt för mig... tror inte på stickorna heller! Jag skrev här för ett tag sedan och hade en färskåterföring på ett fint embryo! Följdes åt i tråden tillsammans med alla er! Men sedan på RD 7 eller 8 tog jag ett test som visade negativt! Blev jätte ledsen och sket i allt verkligen, även FL för att få tankarna på den vanliga vardagen och släppa stressen! Började blöda dagen efter också så då tänkte jag att det är ju totalt kört nu. Tog Inge mer test sen efter ?mensen?
Sedan efter ?mensen? (2 veckor efter) har jag haft lite små rosa i flytningarna då och då. Tänkte Inge mer på det mer än att det är från alla jäklans hormoner man sprutar i sig!
Jag och min sambo kom överens om att byta klinik, dricka vin och ha en skön sommar ihop, spaninen om en vecka osv.
Och sen igår????? Tog jag ett gravtest bara för att, rent spontant! Och det var två jätte tydliga streck på 6 sekunder! Jag tror knappt på resultatet fortfarande! Imorse kom var det samma resultat! Och jag vet inte om det är ifrån IVFn eller oss själva. Har beräknad mens imorgon!
Ska köpa ett digitalt idag för att se veckor.
Jag är i chock......
Test från igår