Fogeln skrev 2021-10-18 18:17:03 följande:
Hej på er
Kul att se plus och väldigt spännande med er som ruvar. Håller tummarna för fler plus inom kort.
Har nu passerat testdag och meddelade kliniken idag att det blev negativt för oss. Vi fick välja om vi ville starta direkt eller vänta en cykel men vill köra direkt. Planen har varit att försöka i naturlig cykel så nu blir det dags att börja med ägglossningstester om ett par dagar fel för att inte riskera att missa ägglossningen den här cykeln.
Har haft blödningar nästintill oavbrutet sen rd5 och frågade kliniken om det. De skulle försöka låta en läkare ringa mig imorgon och ge sina tankar. Om det kanske påverkar chanserna med naturlig cykel och vi snarare borde göra ytterligare en stimulerad. Kändes som att hoppet försvann direkt med blödningarna som varit så jag vill väldigt gärna att våra sista frysta blastis får så bra förutsättningar som möjligt vid återföringen.
Är det någon av er som gjort stimulerad fet med progynon och lutinus och haft rejäla blödningar? Som kanske har fått någon förklaring eller ändring i protokoll för det?
Håller tummarna för oss alla nu. Den här resan är inte rolig.
Hej, vad tråkigt det inte gick vägen.
Jag har kört lutinus och progynon samt trombyl och kortison. Har du trombyl? Trombyl gör ju att blodet rinner lättare. Lutinus är lite djävligt. Gör slemhinnorna jättekänsliga och applikatorn kan även riva upp typ om det blir känsligt. Ett tag råddes jag att skippa applikation och bara använda fingret och trycka upp kan vara bra om det är irriterat..Blev bättre faktiskt mindre blödningar. Berätta alla symptom när du har snacket med läkaren så har de säkert nån typ av förklaring. Vid min senaste kemiska grav började blödningarna rd5 även..
Hoppas de kan komma med nån förklaring.
Körde du på embryblut? Är som ett klister för embryot, hängslen och livrem.
Känner du dig redo mentalt för nästa FET?