Vi som startar ivf behandling 2021
Nu är den lilla på plats i magen. 3 till frysen och de andra 5 skulle de odla vidare på. Hoppas liten vill stanna i magen
Nu är den lilla på plats i magen. 3 till frysen och de andra 5 skulle de odla vidare på. Hoppas liten vill stanna i magen
Ruvdag 3... och nu börjar lutinus biverkning med illamående :( tuttarna känns som stenar...
Någon mer som fått kraftiga boverkningar av lutinus?
Hade mensvärk i går men inget idag. Hoppas hoppas
spännande med ruvning, heja heja!
fick ni även till frysen? eller var detta en FET?
jag tror många får en del biverkningar av progesteronet, bland annat svettningar, ont i brösten och lite smått o gott! Håller alla tummar för att det är din tur nu!
Samma här! Vi håller tummarna för oss båda!
Tiden går så långsamt och försöker tänka på annat. När har du testdag?
Det är helt normalt att vara orolig! Men vi håller tummarna, och man kan blöda av flera olika anledningar men att embryot ändå fäst.
Hur många dagar efter återföring har du testdag? Jag har testdag 6/6 (2 veckor efter) med en 6 dagars.
Hur länge sitter ovitrelle i? Jag har fått mani på makrill och är så trött... brösten ska vi inte ens tala om haha. Ruvdag 5 här
För mig satt det i 10,5 dagar sist, men på RD 5 ska det bara ute.
Är du inne på att testa? Dom där svullna brösten har jag aldrig fått uppleva, hoppas att det är ett gott tecken för dig :)
Grattis!!!! Vad kul :)
Jag vågar knappt hoppas. Tog ett annat från ett annat märke ocj de visade svagt positivt det med. Ska ta morgonurin i morgon och se hur det ser ut
Jag är så dum att jag verkligen trodde att det skulle gå denna gång också, rosa sent igår kväll, morgontest svagt positivt och bruna blödningar nu. Precis som sist och så blev det missfall. Varför vill kroppen börja mensa igen för när mensen inte ska komma? Det här tar så psykiskt på en...
Fy vad jobbig helgen har varit, bruna flytningar som resulterade i magkramper igår söndag och blod. Nu kommer det massor och det är precis som sist. 3:e gången det blir så här och embryologen sa det här är så fint ägg... varför?? 4 ägg i frysen och ska man gå igenom 4 sådana här till :( känner mig inte alls positiv bara så ledsen... testdag nu på fredag men det har visat svagt positivt men det här är ett missfall, jag bara vet det.. går sönder, vill orka framtida försök men kan inte hoppas mer. Ruvdag 9 och precis som sist...
4 återinsättning idag av fryst 5 dagar blasto. Dock denna gång fick jag ingen lutinus för de har dom slutat med? Jättekonstigt. De har slutat med den då dom inte vet vad den ger för verkan. Tänk om det är den som bidragit till tidigare missfall?
Ruvar också blastocyst utan lutinus. RD 4 idag. Andra gången för mig. Är så lättad att slippa lutinus men också lite förbryllad. Har du haft lutinus alla de andra gångerna?
Gjorde återföring igår på 5 dagars. Sen en liten rosa flytning idag. Så har det inte varit de andra gångerna. Då har jag fått lutinus nu inte.
Man kommer aldrig att vänjas sig vid oron
Spännande tider! :) Då är vi nästan synkade. Hoppas det var en nidblödning. Blastocysten borde ju fästa idag.
Ja det stämmer nog! :)
Så skönt att höra. Jag känner av Lutinus en del men det mesta började innan återföringen (ömma bröst och lätt molvärk) så det är bra. Jag har testdag nästa söndag den 26:e och bim torsdag/fredag innan. Hur är det för dig?
Igår natt var jag uppe och kissade, full blåsa. Precis samma tecken som sist när vi plussade för att några dagar senare få missfall. I morse likaså. Dock har jag ingen lutinus. Man blir ju knäpp av detta med att känna efter symptom. Dock är mina bröstvårtor sååå ömma.
Känns så långt till testdag
RD 6 idag och kunde inte hålla mig från test då syntom är illamående, halsbränna och svullna bröst. Starkt positivt. Nu är det bara rädslan att inte få missfall. Vårt 4:e försök med ostimulerad det utan lutinus
Stort grattis! Så kul <3 härligt med ett så starkt plus så tidigt också! Nu håller vi tummarna att den lille stannar kvar!
Underbart att tråden fylls med plus! Stort grattis! :) Nu är det er tur.