Inalina skrev 2021-12-08 14:22:05 följande:
ok nej då tycker man ju att man ska se en skugga i alla fall. tycker också det låter konstigt med känslan i livmodern, så kände jag den gången det tog sig med dottern men har inte känt så sen dess.
förstår att din sambo blir less, min man hade reagerat likadant, och har väl inte 100% tilltro till varken sjukvård eller andra auktoriteter kan man säga..
du får väl se vad din klinik kan ge för tips till nästa gång, även om mycket verkar ligga i slumpen också tyvärr. Det är ju sällan folk får svar svart på vitt vad de ska göra för att det ska funka om du ändå har fina embryon som blir blastisar.
Ni har ändå 1 i frysen från denna gången och 1 från förra gången nu? ni får inte ge upp hoppet
Jo, det ska ju mäta från 10, så borde finnas något streck. Jo, tror också kliniken kommer resonera att det handlar om att bara mängdköra, mata på med sista FET och sedan nästa IVF. Men känns som att det är något som är ivägen. var 30 när vi började detta och är 32 nu, så man blir inte yngre direkt heller.
Men vi får komma igen i januari helt enkelt och hoppas att det ger något svårt att hålla tågan uppe bara, speciellt med paus emellan, hade gärna kört på nästa ÄL.
Frida123123 skrev 2021-12-08 17:39:20 följande:
Nä, tråkigt. Men testa ändå i helgen så att du vet helt säkert. När jag har testat en dag innan och ändå varit gravid har det inte varit jättestarkt, därför kör jag numera med de digitala. Hade ni kvar embryo i frysen?
Kommer testa på lördag/söndag igen när mensen kommer igång bara för att vara säker, klart mirakel kan ske, men håller inte andan. Vi har ett embryo kvar hos RMC som förhoppningsvis kan bli återfört i januari. Sen blir det på IVF 4 om det inte funkar. Håller tummarna för plus här nu för dig om några dagar, mens borde ju kommit redan annars?
Always choklad skrev 2021-12-08 18:38:41 följande:
Hej hoppas det vänder. Testa på nytt testdag, som nån annan sa kör ett digitalt. Har visat best för mig i alla fall. Håller tummarna!
Tack
Får kika igen i helgen när det är testdags, men hoppas inte för mkt. Hoppas det ser bra ut på ditt VUL på tisdag!