Inalina skrev 2021-11-23 13:15:43 följande:
tack finaste du, jag tänkte skriva till dig då vi skojat om detta sceanario så många gånger...
nej precis, alla typer av blödningar får vi hoppas håller inne nu! jag vet liksom inte hur jag ska bete mig riktigt nu då jag vid min förra graviditet höll på med progesteron, blodförtunnande sprutor etc etc etc så nu är det liksom helt tomt? ska det där lilla fröet klara sig UTAN allt det där?
de trodde på typ v 5, och med tanke på hur starkt mitt test är så skulle det nog kunna stämma.. så tja det är ju en väntan nu på att se om det ändå utvecklar sig som det ska, men just nu är ju gravid vilket är galet. Jag vet i alla fall att den sitter rätt i slemhinnan då jag fick se den lilla på VUL, så den inte hamnat i en trasig äggledare eller så. Nu måste jag försöka få ihop ett mail till min klinik i Prag. vet inte ens vart jag ska börja....
stor kram hur går det för dig?
Det finns alltid den där lilla lilla chansen, detta bevisar verkligen det haha! Så fint ändå Kanske att kroppen ändå orkar utan alla dessa saker, kanske var det just att du hållt på med alla vitaminer eller nedregleringen kanske? Som gjort det möjligt. Håller verkligen tummarna för att detta kommer gå vägen och ni får en storasyrra där hemma Skönt att ni vet att den inte sitter fel, får ni komma tillbaka på VUL och kika om den växt på sig igen snart då?
Jag håller på och testar med ÄL stickor här hemma och väntar på omslag, nojjar till tusen att ÄL testerna inte ska ge utslag korrekt för jag verkar vara lite låghormonare på morgonen, får snabbare utslag på eftermiddagen, men kliniken sa att jag endast ska testa på morgonen av nån anledning(?). Känner direkt ökade stressnivåer så fort detta med FET kommer nära igen haha, dessutom sökt in till en utbildning som gör att jag inte får lov att vara gravid i januari om jag ska kunna gå vidare. Så fått tänka långt och länge om jag skulle skjuta på det med FET, men det får bli som det blir. Antingen blir jag gravid eller så kanske jag får plugga/jobba med något helt annat här i livet, detta med barnlösheten har slungat in mig i en total livskris