Vi som startar ivf behandling 2021
Tänker att jag hakar på här, tog första sprutan Menopur idag. Försökt i snart två år, ofrivilligtbarnlösa. Hittar inga fel och är exemplariska i övrigt, nu hoppas vi allt
Vi kan på att detta nu lyckas ????
Tänker att jag hakar på här, tog första sprutan Menopur idag. Försökt i snart två år, ofrivilligtbarnlösa. Hittar inga fel och är exemplariska i övrigt, nu hoppas vi allt
Vi kan på att detta nu lyckas ????
Fick svar från kliniken nu! Du hade rätt! De va ingen fara att jag råkat ta gonal f två gånger för tidigt. De sa att jag skulle fortsätta som planerat nu när jag i alla fall är igång :)
jaa precis! håller med om att det är spännande och precis som du säger så vill dom ju lyckas så dom gör ju allt som krävs för att få det så bra som möjligt!
det kändes skönt nu när dom ringde och sa att jag skulle fortsätta med samma dos, tidigare har dom alltid höjt dosen efter blodprovet.
jag ska ta akupunktur på torsdag, och sen en till behandling direkt innan återföringen:)
hur ser din plan ut? :)
haha, nej jag håller med dig, man har tillräckligt att hålla koll på sitt egna.. ;)
precis, vi är många i samma båt just nu och det känns jättekul och spännande!
Hade VUL idag, och vågar vara lite vagt positiv! Jag var så nervös och tänkte att det skulle vara ännu sämre resultat denna gången. Det är lite tidigt VUL än sålänge, ska göra ett till på fredag, men det såg ut som det kanske blir minst 5 blåsor denna gången, men kan bli fler! så glad. Bra cykel, eller D-vitamin, kanske tillskottet av menopur, men nånting var det som fungerade lite bättre denna gång. De växte lite ojämnt, så hoppas de kommer ikapp sig, så kanske det blir plock ev. på måndag!
Verkligen, känns som du säger definitivt mer hoppfullt på våren!
Känner inte heller av stimuleringen alls lika mycket denna gången, hade lite huvudvärk i någon dag och var lite hängig i början men nu känner jag inget alls, mer än att magen är full av stick och blåmärken, känns som det är lite ont om stickplats nu, tar 3-4 sprutor om dagen just nu så ser inte snyggt ut
Får hoppas att din kropp fortfarande är lite van vid hormonerna det inte blir några fler biverkningar. Men skönt att man är igång, hoppas det går bra imorgon