• Onemore2018

Vi som startar ivf behandling 2021

Dagen D idag, äggplock!!! Kl 07:45 ska vi vara inne. Lite öm i magen och så nervös. Sist fick vi ut 4 ägg, ett färskt återinförande och 2 till frysen. 1 missfall och en som inte tog sig. Jag hoppas denna gång att jag inte blir överstimulerad sist spruta jag 112,5 och nu 150.

• Onemore2018

Tack alla ni för peppande. Nu ska jag få smärtstillande och lugnande, sedan kör vi 09:45. Så nervös

• Onemore2018

13 ägg blev det. Så nu är det bara att vänta på att de ringer i morgon och berättar hur dejtningen gick

• Onemore2018

13 ägg blev det. Så nu är det bara att vänta på att de ringer i morgon och berättar hur dejtningen gick

• Onemore2018

Nu ringde embryologen. 9 befruktade ägg utav 13 och hon sa att det var ett fantastiskt resultat. Jag grinar som en stucken gris. Herregud. Och på lördag ska vi sätta tillbaka, det blir alltså då ett 5 dagars blastocyst. 

• Onemore2018
    Estelle011 skrev 2021-05-18 10:12:22 följande:
    Jättebra resultat Glad

FET på schemat här idag. 
    Åh ett stort lycka till! :D
  • Onemore2018

Stort stort grattis!

Lillaälta skrev 2021-05-18 07:48:41 följande:

Ruvardag 8 och tog ett till test imorse, strecket var starkare så jag tog även ett digitalt, vi är gravida <3

Nu hoppas vi att lillen stannar, testdag om 1 vecka enligt Livio <3

• Onemore2018
    Bula2021 skrev 2021-05-18 18:00:26 följande:
    Nästan exakt som jag! Fick ut 13 ägg, 10 befruktades. Blev en färsk femdagars återföring och FEM till frysen! Nu är jag v 5+3. Stort lycka till!!!!
    Åååååh! Vad glad jag blir för din skull. Jag är så nervös för sist gjorde vi en färsk återinföring på dag 3, det blev ett plus men jag började att blöda 4 dagar innan så det blev ett missfall. Får hoppas och hålla alla tummarna nu att det verkligen vill sig för mig. Grattis till graviditeten.
  • Onemore2018

I morgon är det återinföring på 5 dagars. Hur räknar man ut allt? En del säger man är ruvare en del säger gravid. Jag är så nervös att det ska bli missfall denna gånf också. Sist vr det 3 dagars, sedan fryst och nu detta.

• Onemore2018

Nu är den lilla på plats i magen. 3 till frysen och de andra 5 skulle de odla vidare på. Hoppas liten vill stanna i magen

Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021