Vi som startar ivf behandling 2021
Jag förstår att det inte är någon höjdare med att springa och hoppa runt när det blir läckage.. Tänk vad vi kvinnor ska vara med om ;) Men det är bra att det faktiskt går att göra något åt det.
Nu har jag tagit 3st sprutor och än så länge känner jag ingenting, generellt har jag känt mig ganska opåverkad av hormonerna. Precis, första vul ät på måndag, dag 8. När har du ditt första? Kram
förhoppningsvis går det bättre för dig nu efter ingreppet i livmodern! det var säkert något där som gjorde det svårare. jag har första VUL på onsdag på dag 7!
det känns liiite mer lovande denna gången också då jag har överläkaren som tar hand om mig från början, han såg redan några småblåsor på första ultraljudet i tisdags, INNAN stimuleringen, medan förra gången på det VUL såg de inte så mkt alls. så känns som att jag ligger mer i fas nu också då jag skulle fått min mens igår på naturligt sätt med om jag inte fått Primolut Nor.
så jag är hoppfull till bättre respons med äggblåsorna denna gången, jag vill ju gärna att de ska växa lite mer 'jämnt' än de gjorde förra gången de det tillkom blåsor hela tiden men de låg ju efter.
spinningen var i alla fall amazing!!!