Vi som startar ivf behandling 2021
Fick en blödning idag vilket gjorde mig skraj.
Har dock inte kommit mer sen idag så hoppas det inte betyder nåt dåligt.
Hej alla! :)
Har varit på första vul efter startad behandling (6 dagar med stimuleringen) och läkaren kunde hitta ca 6 stora blåsor på ca 13 mm och flera som var strax under 10. 5 fanns på högra äggstocken och den vänstra hade hon svårt att se eftersom att den ligger inklämd bakom livmodern, men hon trodde där fanns en stor. Skulle behålla samma dos och komma tillbaka på onsdag för att göra ytterligare kontroll. Fattade inte riktigt om det var ett bra eller mindre bra utfall eftersom hon inte nämnde något om eventuellt äggplock.. Så känner mig lite virrig och undrar om någon vet om detta verkar normalt och vet ungefär när äggplock borde ske? Kram <3
Tack. :)
Ska göra ul sista juni så eoner av tid tills dess.
Hur mår du? Kommit igång med hormonerna nu inför FET?
En liten uppdatering från mig. Varit på vul och återföring blir på tisdag. Slemhinnan såg perfekt ut enligt läkaren! Nu hoppas jag bara att något av våra två embryon klarar upptiningen. Någon mer med återföring inom kort?
åh ÄNTLIGEN!!! skönt att höra!! följer med spänning och håller alla tummar!
Äntligen! Kul att de säger att allt ser perfekt ut också, slipper man undra. Hoppas att de klarar upptining och guldägget blir återfört
gud vad skönt att höra. kommer gå fint och det kommer klara upptiningen. de flesta gör visst det har jag läst. <3
Jag hade det i måndags
Ååh va roligt håller så tummarna att allt ska gå bra :)
Vad glad jag blir för din skull och underbart med slemhinnan!! Vad innebar perfekt? Så intressant att höra.
Snart är det tisdag <3 Ska du ta akupunktur precis innan återföring? Kram
Bilden hängde inte med..