Jenzia skrev 2021-03-25 18:10:27 följande:
Vad gulligt tänkt, att du kan bena väg för andra som kan behöva lite hjälp på traven med embryoglue
Då hoppas vi att gonal-f ska fixa ett underbart syskon till dottern!
Har du fått samma dos som år 2018? Eller har de ökat på dosen något?
Jag tar också inositol 4 g tillsammans med 3 mg melatonin, men bara fram till ägglossning. Har heller inte PCO, men har läst att receptet inositol + melatonin eventuellt kan förbättra äggkvalité! Vad är Dhea bra för?
Usch då, låter inte vidare alls med tanden och inflammation
Ska du behöva vänta tills på tisdag?!? Känns som akutvård hade behövts <3
Förhoppningsvis blir det FET v17 så då kommer vi ruvar ihop igen
Så hoppas vi att det blir två fina plus på andra försöker för oss båda! <3
hehe ja vem vet, det borde ju inte finnas på marknaden så länge om det inte visat några effekter alls, det är ju som sagt inga negativa effekter i alla fall ;)
jag har fått öka på Gonal F dosen från 300 - 375 denna gången, jag är lite trögstartad verkade det som så kanske hoppas de att äggen ska komma igång ordentligt i början då.. vet inte varför så få befruktades förra gången, det var lite konstigt, men men kanske gör någon av vitaminerna det till lite bättre befruktningsgrad..
min läkare här rekommenderade DHEA det var väl egentligen det och Q10 han själv trodde mest på kunde ge bättre äggkvalitet. men jäklar svårt att få tag i dhea då det inte går att köpa i schweiz.
jag fick antibiotika mot tanden igår, de drar inte ut den medan den är inflammerad då det är så svullet då så de vill att det lägger sig innan de drar ut. kan inte sova på nätterna för har så ont trots höga doser smärtstillande så det börjar bli rätt drygt nu, men tandläkaren trodde jag skulle känna mig bättre idag. det har spridit sig ner i halsen så kan inte svälja heller, så det är svårt med alla jäkla tabletter! jaja finns säkert de som har det värre, febern är ner idag i alla fall!
jag väntar med spänning på mitt nya schema idag ifall läkaren slängt in någon surprice eller inte haha! solen skiner här i alla fall, hoppas du får en fin fredag! vecka 17 smäller det då! ;)