Vi som startar ivf behandling 2021
Åååh stort grattis :D var det en 2dagars du fick :)
Åååh stort grattis :D var det en 2dagars du fick :)
Åh så härligt!! Vad glad jag blir för din skull!!<3 jag visste att det skulle ta sig denna gången, kände på mig ett plus för dig!!! Njut nu i helgen och tillåt dig att vara lycklig =) Kram!
Frida och Jenzia stort grattis! Jag hoppas att det sprider sig så att alla här upplever den känslan
Kan ni alla som plussade skriva hur ni levde under ruvningen? Är det något speciellt ni har inte gjort? Mest intresserad av det med vara aktiv, gå upp i puls
Färskåterföring med blastocyst. Fick även fem till frysen. Känner som lite molvärk i dag, typ som när mens är på G men försöker ignorera bort det helt. I övrigt inga symptom alls :)
Stort grattis Frida och Jenzia!! Vad fantastiskt att ni fick plus idag.
Till Jenzia: idag är jag på ruvardag 16 (ET=0), vilken är den dagen som jag skulle testa på. Nu kommer nästa fas, tills ultraljudet om 3 veckor, för att se om det finns hinnsäck och tickande hjärta, är det det man kollar?
Stort grattis för era plus, Jenzia och Frida123!!
Har följt tråden fast inte skrivit så mycket eftersom jag själv bara väntat länge på att få göra FET. Nästa vecka ska jag äntligen sätta in en blasto om allt går bra :).
Behöver inte oroa mig för några svaga tester iaf! Fick redan 3+ idag på klinikens testdagen (vecka 4+3). Måtte det betyda att Bullen är här för att stanna! <3
Hej alla fina!
Tack för ert stöd och fina ord. <3
Jag behövde lite distans från tankarna på ivf en stund och nu känns det mycket bättre igen. :)
Nu blir det nya tag med återföring nr 2 denna cykeln. Sen ska jag hetsa SU att försöka tänka utanför boxen lite :p
Grattis igen Jenzia och Frida till era plus. Hoppas verkligen det går fint för er nu.
Lider tillsammans med er andra som också fick minus denna gången. <3
Inalina, ska du försöka i Prag igen nu?
Nån som har tips på att få upp kvaliteten på gulkroppen och progesteronet i kroppen? Verkar vara där jag behöver hitta nåt sätt att förbättra.
Tacksam för tips.
Verkligen starka test! :) Underbart. Nu bli att meddela kliniken och invänta ultraljud. Stort grattis igen!