Vi som startar ivf behandling 2021
Nej ja tror ja tolkade dig rätt ja förstod att ni tänker nu att de förmodligen kommer ta tid och visst kan de ju gå hursomhelst. Brukar ju kännas bättre att ha låga förväntningar och sen bli positivt överraskad om de skulle gå vägen :) men ja tycker man ska ändå försöka tänka positivt inför försöken för ja tror det är bra för kroppen. Vi har ju gjort de nu ett par gånger nu och vet hur nedslagen man blir. Men ja försöker va positiv och med de menar jag att inte stressa och tänka katastroftankar hela tiden hahah :) inte så ja brukar gå in för att nu jävlar kommer de funka denna gången för de tror ja ju inte heller riktigt :D
Ja har faktiskt inte frågat Livio om ja kan få trombyl inför försöket hos Sahlgrenska kändes ju bäst om Sahlgrenska själva kunde ge. Men man kan alltid dela själv en aspirin tablett. Vilket ja däremot tänkte göra om ja inte fick så ja har inte försökt va jobbig och tjatat bara för ja har den genvägen :D
Ja det är superviktigt att tänka positivt men samtidigt realistiskt, något som jag kämpar varje dag med :P nu lever jag lite för ?det blir som det blir när det inte blev som det skulle? och gör det nästa möjliga i nuläget :)
Ja men varför inte! Testa kan man ju alltid göra :D säger de nej så har duniga testat!