Vi som startar ivf behandling 2021
Jag pendlar i när jag tänker testa hehe, men håller nog fast vid söndag på RD 11, då borde man kunna se ett definitivt resultat.
Är nog mer värt att vänta till RD6, även om jag förstår att det hade vart gott att få testat under helgen.
Jag känner inget alls, bröst-ömheten börjar gå ned nu, vilket jag antar var ovitrelle biverkningarna som börjar gå ur kroppen. Vanligen brukar de vara ömma fram till dagen innan mens. Däremot har jag inte haft min humörs PMS än, brukar ha en dag i månaden där allt bara är ilska och sorg haha, som brukar vara en varning att mensen är inkommande. Så kanske är avsaknande av det ett tecken, eller så är det för att hormonerna är knasiga denna månaden så det inte fungerar som vanligt. Jag har inga större förhoppningar utan har redan siktat in mig på nästa omgång med bättre resultat och förhoppningsvis kunna få ut mer ägg och en blasto insatt istället, inbillar mig att det är mer lyckosamma resultat där.
Får hoppas din blasto smygfäste under natten helt enkelt, och att du snart får lite symtom men klart man måste ju inte känna symtom heller trots allt
Jag antar att vi får snällt vänta om det blir något nu eller inte och sen ta ett snack med kliniken om eventuella ändringar. (ja eller definitiva ändringar!) men jag väljer nog att fundera på det när jag vet hur det går denna gången. har din klinik sagt nåt om vad ni skulle ändra i så fall? eller skulle du byta klinik och köra dina 'gratisförsök' nästa omgång i om det blir en?