Angående råden att "leva som vanligt".. för mig är det svårt att förhålla mig till att inte göra massa saker. Vi har haft sex, jag utövar styrkelyft, så kan ju säga att lyfta saker över 5 kilo...? jag börjar värma upp på 50kg.. men hållt mig till att ta det lugnare, hålla mig på halva vikterna från vad jag vanligtvis lyfter.
Cyklar till och från jobbet varje dag..
Får se om det nu blir ett ordentligt plus för mig framöver, annars är jag levande bevis... Men klart, det kan ju vara olika för alla. Mår sämre psykiskt dock av att förhålla mig till massa olika "tänk om.." scenarion.
Dock har jag märkt under senaste 3 dagarna att jag börjat få typ som.. smärta? Sammandragningar? Molvärk? när jag cyklar för snabbt, lyfter för mkt osv. Så livmodern säger ifrån, men då lyssnar jag och tar det lugnare.
Har inte druckit kaffe (bara koffeinfritt), men har däremot druckit 1 colaburk då och då..
Svårt sånt här, men jag vill tro att om det blir, så kommer det bli även om man lyfter lite tungt eller råkar få i sig lite coca cola. Men i vår sits där man har svårigheter förstår jag också när man inte vågar chansa..