Inalina skrev 2021-05-10 08:32:13 följande:
Hejsan! Ja skönt att ta en liten timeout ibland (även om de inte blir så långa hehe) men skönt att det känns bra för dig. håller alla tummar att det ska gå bra för dig som det faktiskt gjort för många andra nu!!
Jag har funderat lite i helgen och kommer boosta med olika vitaminer och tillskott för att göra vad som går för att förbättra äggkvaliteten. Kommer försöka naturligt (HAHA men vem vet) nu under sommaren, och även äta kortisontabletter i fall det är där mitt problem ligger för att befruktningen ska funka. funderar på att spola äggledarna en gång till (gjorde detta för 3-4 år sen och det var fruktansvärt (!!) men kanske skulle det kunna vara värt det så att man ser att de inte är blockerade..) Kanske är jag lite naiv att tänka att det skulle kunna gå naturligt men jag kände att jag behöver prova några månader i alla fall och sen förmodligen ge mig av till Prag i höst om jag inte får något resultat.
Jag kommer helt enkelt göra som i mina IVF-cykler, men utan IVF ;) så kommer tillsätta progesteron efter ÄL, ta blodförtunnande och kortison i mina egna cykler istället. (och ha MASSOR med sex vilket jag känner helt har hamnat på efterkälken här hemma!!!
Stor kram!
<3
Det låter som en bra plan. Kommer kanske funka i sommar :)
Imponerad av ditt driv och goda humör hela tiden. Bara därför kommer det säkert funka när som helst <3
Hur får man tag på kortison och blodförtunnande?
Ja sexet hamnar helt klart efter när man är mitt uppe i ivf-andet. :(