Inalina skrev 2021-09-16 09:16:51 följande:
ja det var verkligen hemskt, det var ju så verkligt men samtidigt inte antar jag.. drömde liksom t.o.m. att 'vad skönt att detta är på riktigt nu' men nope det var det ju inte hehe, oj vad hjärnan lurar en..
just det din stackare med förkylningen! det är ju aldrig roligt att bli sjuk såklart men jag tror inte det påverkar embryot negativt i alla fall.
jag tycker ju att det borde visa positivt imorgon då jag tidigare när jag ruvat på blastocyst fått plus på RD 6, och det motsvarar ju RD 9 med 2 dagars tänker jag. Dock vet jag inte vad för test jag använde då, nu använder jag det billigaste som går att få tag på i Schweiz för jag vill inte 'slösa' dyra tester...(och eftersom jag är testknarkare blir det ju ändå rätt dyrt i längden HAHA)
Jag känner verkligen ingenting i magen, men håller hoppet uppe innan jag vet att det är kört i alla fall. Krya på dig!!
IVF är dyrt av många anledningar, inte minst kostnaden för för test ;). Då testar du ingen imorgon alltså och fram till testdag? Min man är skeptisk till tjuvtest även denna gång. Men ska nog kunna övertala honom, precis som sist.
Förra gången hade jag massor av stick/hugg/kramp första dagarna vilket jag tror beror på den hemska insättningen där det ju blev en blödning och så. Denna gången har jag känt mycket mindre, vilket känns positivt. Önskar sååå att man bara kunde veta redan!
Hade planerat att hålla mig sysselsatt för att inte hinna tänka. Men nedbäddad med förkylning hinner man tänka alldeles för mycket.