Annna84 skrev 2021-05-03 20:52:34 följande:
Vad kul att vi kan följas åt i detta :) Vi är verkligen i samma läge och situation; samma ålder, inga barn, IVF4, totalfrys, letrozol och snart återföring :) Hoppas hoppas nu! Har din ägglossning kommit tidigare med letrozol än vad den annars skulle gjort? Bra att ha som måttstock att det kanske går lite snabbare med letrozolen. Jag sa också att jag vill ha ett VUL för att dubbelkolla att ett ägg är på väg att växa till och att slemhinnan ser ok ut, så det är inobokat nu. Jag tycker att det är lite läskigt med ägglossningstest. Jag har ibland fått positivt utslag på ÄL-testet, men sen har det inte skett någon ägglossning.
Kram
Hihi, ja det stämmer bra! Förutom att detta blir min femte och din sjätte återföring. Nu är det vår tur tycker jag! :) Men min mens verkar inte riktigt komma igång, mest spottings nu vilket jag inte har annars. Förstår inte varför den segar så. Mensvärk har jag dock sedan igår. Det kan gå både snabbare och långsammare med Letrozole vad jag har hört. Mitt problem är ju att jag inte verkar få ägglossning varje månad så det är lite svårt att säga. Skönt med vul inbokat! Jag skulle återkomma när mensen kommit igång för tid. När har du vul? Samma här...jag kan också få positivt utan att få ägglossning. Men det har aldrig hänt när jag tagit Letrozolen i och för sig.