Inalina skrev 2021-04-21 13:13:07 följande:
Hej! Jag vet faktiskt inte varför man tar sprutan på morgonen här, kanske för de tycker synd om en att behöva på med så mkt sprutor på kvällarna HAHA!
ja jag ska komma ihåg att säga till om iCSI så det blir rätt denna gången, kör ni naturlig eller ICSI?
Haha, kanske mer rimligt att sprida ut dem när det blir ett par stycken.
Läkaren sa att de förmodligen kommer köra på ICSI denna gången med, förra gången gjordes det pga få ägg men även för att under utredning så visade min mans spermier som få och dålig rörlighet, så de ville ju inte chansa. När han sedan lämnade prov inför ÄP så var det ett normalt prov men de ville inte chansa med få ägg. Och hon sa att de *förmodligen* kommer tänka samma denna gången, men jag kommer nog dubbelkolla, vill inte stå utan några befruktade i slutändan...
Blev din dotter till med vanlig eller ICSI?
Jenzia skrev 2021-04-21 14:30:49 följande:
Jag var mer om samma sak med min första spruta fyremadel, det rann ut några droppar. Men det var ingen fara alls. Jag hade äggviteflytningar ända fram till äggplock.
Känns som det är så lite i sprutorna att varenda droppe räknas. Mardrömmen vore ju att få ÄL innan plock för att Fyremadelen inte höll måttet