Jenzia skrev 2021-05-02 17:18:24 följande:
Skönt att höra att man inte måste ha ömma bröst i tidig graviditet
What?!? Plussade du på RD7 med din tvådagars?!? Det är ju snortidigt!!! Som om jag hade testat idag! Ujuj! Jag vågar mig nog inte på att testa förrän i slutet av nästa vecka. Tack för att du håller tummarna! Hur mår du annars? Vilken vecka är du i?
Ömma bröst var verkligen en indikator för mig men helt olika så de kan slå. Jag slutade denna gången med koffein vet inte om det kan ha påverkat :)
Tja de motsvarar ju RD 4 med en 5dagars och de läser man ju hur många som helst plussar så tidigt, så blir ju samma med 2dagars egentligen ;) nej gör så stressa dig inte i onödan är de ett plus så kommer den va där då också, ta de säkra före de osäkra:)
Idag blir de v10+0 ska på ultraljud och göra NIPT idag. Jätterädd att den ska ha avstannat. Hände oss första graviditeten då därför en hel del oro och ångest :( Jag såg den iaf leva i v8+4 senast då jag blev orolig då illamåendet började avta men den mådde bra ändå. Lite längre har vi kommit nu, mitt MA hade avstannat i v8+2 då vi skulle gjort NIPT. Så hoppas hoppas allt är fortfarande bra, sambon får följa med också annars har han inte fått se alls. :) lycka till alla som ruvar!