Inalina skrev 2021-03-10 13:55:41 följande:
Hejsan! vad spännande med ruvning! jag är på dag 1 med blastocyst, den enda som överlevde till det stadiet!
hur har er resa sett ut? fick ni några till frysen också
? Håller tummarna att det ska gå hela vägen!! jag vet, man blir lite knäpp av all googling, jag fick höra på labbet att min hade Grading B vilket är rätt bra (man gradar A-D) så får hoppas det. Jag fick en dotter 2019 som också hade grading B så jag vet att det går ;)
Heej,
Åh spännande! Så ni har ett barn redan via ivf? hur många försök tog det?
Vi har varit ofriv. barnlösa i nästan 3,5 år. I maj 2019 upptäcktes pcos men nu inför ivf var mitt amh endast 0,9 pmol/l så det är diskrepans mellan mina många äggblåsor men låga amh,
Läkarna vet inte varför. Letrozol har inte fungerat bra alls för oss, med för många växande äggblåsor som sedan tillbakabildats. Har aldrig någonsin fått ett plus...
Detta är vår första runda och fick ut 5 ägg, varav 4 blev fina blastocyster och fick 3 till frysen
Var förtvivlad först över att det bara var 5 ägg men nu när vi fick så fint resultat känns det lite bättre. Men är så himla nervös och kan inte föreställa mig att det skulle vilja fästa. Denna väntan ger mig grov ångest och blir både stressad och ettrig av att behöva vänta så länge haha. De sa ingen grading till mig, men de sa att det var ett perfekt embryo och väldigt vacker (?)
Hur ser er resa ut? :) <3