Inalina skrev 2021-01-27 13:33:25 följande:
Ok, men det är jättebra att ni fick ett till frysen, vem vet, kanske blir det 2 barn till er av dessa, vore ju fantastiskt!
hur känns det i kroppen nu under ruvningen? Jag minns att man kände efter HELA tiden efter olika symptom etc, det fäster ju väldigt snabbt efter att man gjort en FET på ett 5dagars, så symptomen KAN ju komma fort! i alla fall typ molvärk vad jag minns..
Vi var på första samtalet med IVFläkaren på en ny klinik (för oss) idag, och vi lyckades tjata till oss att jag får börja vid nästa mens. (då min man är bortrest gången efter) Tydligen så har de bara vissa veckor som de kör IVF, så man får äta några tabletter när mensen startar för att få det sen att passa in med stimuleringen och sprutorna i deras 'schema', hade ingen aning om att det kunde funka så, men hoppas det ska gå bra.. (bor i schweiz).
Känns jätteskönt att äntligen vara på banan igen nu, nu gäller det bara att hålla sig frisk så allt kan gå som det ska!
Ja det vore så himla kul! Jag har väldigt ont i brösten, men det har jag haft sen ett tag tillbaka medan jag fortfarande tog gonal-f. Annars känner jag inte så mycket, lite "stel/öm" i magen men kan ju lika väl vara lutinus. Hoppas det börjar smyga på lite symptom snart. Ok men va kul att ni får köra igång! Det är så himla mycket lättare att uthärda väntan när man väl är igång!