• Tokan123

BIM januari 2021 - Första barnet

Har äl idag, enligt app och äl tester. Fick en rosa blödning på pappret tillsammans med åggviteflytningar idag, någon mer som fått det och vet vad det kan bero på? Man blir så förvirrad av allt

• Tokan123
    Stickling skrev 2021-01-02 17:05:23 följande:

Ibland kan man få en liten blödning i samband med ägglossning. Det är helt normalt. Har hänt mig också vid något enstaka tillfälle :)

Betyder det att det borde skett en ägglossning iaf?
  • Tokan123

Jag behöver hjälp, jag fattar ingenting av min natutal cycles. Jag hade positivt äl test i fredags , negativt på lördagen. Hade äggviteflytningar dagarna innan som slutade typ i söndags och rejäl värk under helgen. Beräknad äl då på lördag eller söndag beroende på app. Har tempat varje morgon och idag när jag la in tempen som var 36,77 vilket innebär att det stigit lite varje dag senaste dagarna. Då fick jag bekräftar äl, men den flyttade då äl till i tisdags?! Kan någon förklara hur det går till? Kan jag ha missat det helt?

• Tokan123
    Link92 skrev 2021-01-07 10:18:08 följande:

Hade också tänkt lägga till att du förmodligen hade ÄL under helgen som du själv tror :) hur länge har du använt NC?

Ja den är jätteförvirrande ,har dock bara använt den med temp denna cykel så... kanske ska ge den en chans , blev bara orolig att det redan har rätt och att jag missade äl helt, vart så deppig. Så hoppas att du har rätt att den skedde i helgen ändå
  • Tokan123

Kunde inte sova inatt, sovit dåligt på sistone. Det gick som ilningar på vänster sida där jag brukar känna äl värk. Typ kittlande. Någon som upplevt samma? Genast börjar ju spekulationer

• Tokan123
    bananmilkshake skrev 2021-01-09 16:05:38 följande:

Att inte kunna sova har varit bland mina första symptom vid 2 graviditeter. Låg vaken 2-3 timmar ibland. :p

Hur tidigt kände du dessa symptom?
  • Tokan123

Bim-4 eller 8, blir så matt på att jag reggar i 4 olika appar, fitbit, nc, premon och flo. Vet inte vilken jag ska tro på.

• Tokan123

Bestämt mig för att inte testa före bim, får se om det håller. Föröska vara lite chill. Börjar då istället leta efter den jäkla livmodertappen, men jag hittar den inte, fattar inte vad jag letar efter heller .... hahah man blir ju helt knäpp av det här

• Tokan123

Jättesvullen i tjejmagen, antar att mensen väntar inom ett par dagar som beräknat. Typsikt !

• Tokan123
    Varbergstjej skrev 2021-01-14 19:55:46 följande:

Stort stort stort grattis!! Så himla kul! <3

Tack! Så himla chockad, kändes verkligen inte som det blivit något och jag hade sån menskänsla igår och tunga bröst, men så idag när den inte kom och jag hade väldigt ömma bröst så tänkte jag vafan det kan va för tidigt att testa men då vet jag iag om mensen kommer i helgen och så bara nä...
  • Tokan123
    Varbergstjej skrev 2021-01-14 20:31:39 följande:

Det kommer väl när man minst anar det kanske :) men jätteroligt verkligen, stort grattis! Jag tänkte testa på söndag. Har fått någon jättelätt blödning med ljusrött blod som bara syns på pappret och inte i trosorna. Kan vara en nid, men vågar inte riktigt hoppas...

Håller tummarna!

Jag hade bim idag med en app, men söndag i en annan och början på nästa vecka på nc så är helt chockad att det syntes så snabbt och tydligt och 2-3 v
  • Tokan123
    BettySpaghetti skrev 2021-01-19 17:51:36 följande:

Har BIM 21/1 och hade tänkt vänta med att testa tills dess, men kunde inte hålla mig så testade nu på eftermiddagen. Och där var det ett svagt svagt men ändå tydligt plus :)

(Ska dubbelkolla med en digital sticka imorgon för kan typ inte tro att det är sant då jag var rätt säker på att det var PMS jag kände av)

Grattis! Det var lika för mig förra veckan, trodde inte det var sant då det kändes precis som dagarna innan mens, en vecka efter känns det fortfarande likadant och jag har testat igen o h det visar fortfarande positivt, tempen håller sig uppe också.
  • Tokan123

Jag är i v6 och känner typ ingenting, lite molvärk då och då. Idag hade jag en sån jag kommer få mens känsla, var helt säker på att det skulle börja blöda och bli ett mf, men inget har hänt än... men oron startade. Förut var väntan mellan äl och bim en evighet men nu tycker jag att grav veckorna sniglar fram, ska det gå bra eller

Svar på tråden BIM januari 2021 - Första barnet