BIM januari 2021 - Första barnet
Hej på er! Bim är 25/1 för mig och 10e försöket sedan ma. Har gjort spolning denna månad iaf och allt såg fint ut. Hade dock en ganska tunn slemhinna och därmed är jag nästan helt 100 på att det är kört denna månad också.
För varje månad som går, så krossas hjärtat lite. Som tur är så känner jag mig fortfarande jäkligt peppad och är så envis att det ska fungera igen!!
From. Idag så börjar jag och mannen en extra hälsosam livsstil där vi tar bort all snabbmat, snacks m, fika. Jag har redan tagit bort koffein, gluten och äter minimalt med socker.
Vi har lovat varandra att köra på ett par månader till innan vi betalar för provat ivf. Lycka till alla och jag kommer givetvis uppdatera er om det på något mirakulöst sätt blir ett plus. Kram
Själv väntar jag in mensen som kommer på fredag. Är inne på elfte försöket nu och försöker hålla mig över vattenytan men det är svårt. Mår väldigt dåligt över det här och känner en rädsla över att vi inte kan få biologiska barn. Jag har tagit några prover som såg bra ur samt spolning. Corona kom i vägen för att ta ytterligare prover samt för mannen att lämna spermaprov. Hoppas vi får göra det så snart som möjligt så att vi kan komma igång med IVF. Har precis fyllt 35 år så det gör ju inte direkt så att jag känner mig mindre stressad. :(