• Anonym (Vin)

Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?

Raggade upp en 25 årig tjej på tinder i fredags, var hemma hos henne i lördags o knullade henne. Perfekt med ung tjej som möter erfaren man som slickar henne till orgasm o knullar henne hårt o länge tills hon kommer flera gånger.

Jag är 48 o tänder på unga tjejer o ta dem hårt, binda, smiska o ge dem det dom vill ha... o jag med... :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?
  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-20 18:02:03 följande:
    Tråkigt när folk är trångsynta, men det är inte så mycket att göra åt. Hemligheten är att inte bry sig om vad andra tycker. Det enda som spelar roll är ju vad du och den andra kvinnan tycker om varandra :)
    Ja, och nästan ingen här på Familjeliv medger att de är trångsynta. Många tycker att jag är otrevlig, men ser inte vad de själva skriver till mig.
    Jag vet att hon som jag var kär i tyckte om mig. Även efter att jag försökt, så visade hon det tydligt. Många här skrev att om jag kommer försöka med henne, så kommer hon tycka att jag är obehaglig och ta avstånd från mig. Det gjorde hon inte, men när jag skrev det här, så tror jag ingen svarade. Det var nog inte lika roligt för dom då, att tala om hur jag ska göra, och vad fel jag har.
    Jag försökte med henne, för det kändes rätt för mig.
    Jag träffade den andra tjejen, hon som är 22, för att jag ville. Jag blev smickrad. De flesta kvinnor här tyckte att det var äckligt och fel både med 24-åringen och 22-åringen.
  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-20 18:05:05 följande:
    Som sagt, bry dig inte om vad andra säger och tycker. Det är ditt liv.
    Jag bryr mig inte så mycket om vad främlingar här skriver, men jag blev ledsen när min syster skulle tala om för mig vilka tjejer som inte vill ha mig, eller vilka jag kan träffa. Då blev det personligt. Och det känns provocerande när nästan alla här tycker att min syster gjorde rätt, och att allt jag gör och säger är fel.
  • Anonym (kaffedraken)

En sak som är lite kul är att så många tycker att jag är äcklig, och att jag bara är ute efter sex. Jag var inte kär i 24-åringen, bara kåt.
    Sen när jag berättade att jag hade en tjej på 22 hemma hos mig, och vi träffades 4 ggr, då blir ifrågasatt varför jag inte försökte nåt, och varför inget hände mellan oss, varken hångel eller sex.Skrattande

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-12-20 18:10:43 följande:
    Jag bryr mig inte så mycket om vad främlingar här skriver, men jag blev ledsen när min syster skulle tala om för mig vilka tjejer som inte vill ha mig, eller vilka jag kan träffa. Då blev det personligt. Och det känns provocerande när nästan alla här tycker att min syster gjorde rätt, och att allt jag gör och säger är fel.
    I ditt inlägg nr 21 så låter det ändå som om du bryr dig väldigt mycket om vad folk här på FL tycker. Du verkar väldigt sårad av vad de skrev. Jag tror att du behöver ta paus från FL ett tag. Ut och dejta istället och skit i vad din syster eventuellt säger :)

(Förlåt, TS, för kapning av tråden! Var verkligen inte meningen att det skulle bli så. Hoppas fler kan svara på din fråga.)
  • Pinotage
    Anonym (Vin) skrev 2020-12-20 10:12:02 följande:

Raggade upp en 25 årig tjej på tinder i fredags, var hemma hos henne i lördags o knullade henne. Perfekt med ung tjej som möter erfaren man som slickar henne till orgasm o knullar henne hårt o länge tills hon kommer flera gånger.

Jag är 48 o tänder på unga tjejer o ta dem hårt, binda, smiska o ge dem det dom vill ha... o jag med... :)

Jag blir lite nyfiken hur du lyckades ragga upp en 25-åring på Tinder .....
    Måste ha tagit en evighet - för det är väl inte många i den åldern som tycker det är en bra idé att ligga med en 48-åring ?

Jag är 51 och lyckas inte ens ragga upp en jämnårig Flört

• Anonym (Vider)

Du är äcklig. Inte för att du haft sex med en yngre utan ditt uppenbart vidriga synsätt på kvinnor. Plus att du är dum i huvudet som träffar nya människor och byter kroppsvätskor under en pandemi. Vill kräkas i munnen.

• Anonym (Vider)

Du är äcklig. Inte för att du haft sex med en yngre utan ditt uppenbart vidriga synsätt på kvinnor. Plus att du är dum i huvudet som träffar nya människor och byter kroppsvätskor under en pandemi. Vill kräkas i munnen.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Vider) skrev 2020-12-20 19:02:48 följande:

Vadå ?vidriga synsätt på kvinnor??
  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-20 18:45:47 följande:
    I ditt inlägg nr 21 så låter det ändå som om du bryr dig väldigt mycket om vad folk här på FL tycker. Du verkar väldigt sårad av vad de skrev. Jag tror att du behöver ta paus från FL ett tag. Ut och dejta istället och skit i vad din syster eventuellt säger :)

(Förlåt, TS, för kapning av tråden! Var verkligen inte meningen att det skulle bli så. Hoppas fler kan svara på din fråga.)
    Det är sant. Ingen idé att stånga sig blodig här. 
    Ja, min systers attityd har jag fått nog av.
    Jag ber också TS om ursäkt.
    God Jul till dig, Kvinna GladTomte
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-12-20 19:34:32 följande:
    Det är sant. Ingen idé att stånga sig blodig här. 
    Ja, min systers attityd har jag fått nog av.
    Jag ber också TS om ursäkt.
    God Jul till dig, Kvinna GladTomte
    God jul själv! :)
Svar på tråden Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?