Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?

Anonym (Öhh) skrev 2020-12-20 22:39:48 följande:

Vad är det som är så deprimerande med utbudet i din egen åldersgrupp? Är det kvinnornas intressen eller deras utseenden?

Du låter väldigt bitter.

Så trött på denna ständiga åldersfixering överallt!

Tydligen är man inte värd ett skit som kvinna över 40. Inte konstigt att alla håller på med botox och allt annat möjligt skit för och se yngre ut (som de föesta män ändå inte gillar). Vad är det som är så avtändande med ålder och livserfarenhet?

Sällan man läser att kvinnor skriver sådant i trådar, som att alla män 40+ ser så deprimerande ut. Typ alla är skalliga eller gråhåriga.

Åldersfixering finns hos kvinnor med. Är en man 35 och oskuld har han inget att hämta någonstans. Motsvarande gäller inte för kvinnor.
  • Anonym (-)
    Anonym (Likör) skrev 2021-08-20 17:46:36 följande:

säker på det?

Näst intill i alla fall. Har du något som tyder på motsatsen?
  • Anonym (-)
    Anonym (Öhh) skrev 2021-08-20 22:56:58 följande:

Detta har ju inget med åldern att göra. En man som är 35 och ofrivilligt oskuld har nog problem med att prata eller flörta med kvinnor. Eller är det så att han inleder med att berätta att han är oskuld?

Inleda? Nej verkligen inte, men berättade på 4:e dejten. Och då hade vi skrivit långt innan första dejten. Svårt att flörta, ja det kan stämma. Men åldern spelar definitivt roll, det är bara att titta i tidigare trådar om oerfarna män. Vet man att en 35 årig man är oskuld oavsett anledning är han inte önskvärd som partner.
  • Anonym (-)
    Anonym (Öhh) skrev 2021-08-20 23:29:36 följande:

Men varför berätta innan man hamnat i säng? Låt det hända bara om ni är påväg dit. Onödig press både på dig o kvinnan och ha det sagt innan.

Ja det måste vara fruktansvärt svårt att förstå.

Jag var hypernervös, världens prestationsångest, kände att jag inte visste vad jag skulle göra etc, så jag berättade att det var första gången för mig för att hon skulle fatta.varför jag var så fumlig.

Men du bekräftar med det du skrev att det är ett problem för kvinnor om de vet om att en man är oskuld vid 35.
  • Anonym (-)
    Anonym (Likör) skrev 2021-08-21 09:12:58 följande:

det är därför man inte ska berätta det, det gjorde inte jag (var 35 första gången)

Nej du var smartare, själv kunde jag inte ens föreställa mig det var ett sånt problem, kanske om det varit ett ons, då är det klart man inte vill ha en novis men annars?
Svar på tråden Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?