Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?
Men det är ju klart att kvinnor som är 30 plus eller 40 plus blir sura. Ovanligt.
Dom tycker ju att dom skall få den uppmärksamheten.
Medans en kille som mig, som aldrig varit direkt snygg, blivit konstant nekad av kvinnor i större delen av min ungdom.
Men håller med, jag skulle ju aldrig dejta en kvinna i min egen ålder. Kollar man utbudet på vad som finns på dejting sidor t.ex. Man blir ju deprimerad.
Netflix, vin, kaffe, vandring, mina 40+ barn. Fniss, ja ha det så trevligt tänker jag.
Om du kan finna lycka hos en person som vill ha dig, så är det kanon, kör hårt med mycket kärlek.
För det finns en massa människor som inte kommer att hitta någon och som kommer att dö barnlösa. Jag är en av dem. jag är 45, och känner att det är försent för mig. Jag har ju lagt ned dejting också nu med tanke med pandemin och allt. Men, nä, jag letar inte, tänker inte lägga ned tid på det. Utan bara fokusera på att bli så rik som möjligt och leva resten av mitt liv lycklig och singel.
Inte fan ska jag sitta och deppa ihop för en kärring. :P Man spelar sina kort och alla kan inte få allt.
Men jag är ändå glad för dom som får det mot alla hinder.
Du låter väldigt bitter.
Så trött på denna ständiga åldersfixering överallt!
Tydligen är man inte värd ett skit som kvinna över 40. Inte konstigt att alla håller på med botox och allt annat möjligt skit för och se yngre ut (som de föesta män ändå inte gillar). Vad är det som är så avtändande med ålder och livserfarenhet?
Sällan man läser att kvinnor skriver sådant i trådar, som att alla män 40+ ser så deprimerande ut. Typ alla är skalliga eller gråhåriga.