• Nata1979

Prolutex injektion /biverkningar?

Hej!

Är det någon som använt prolutex?

Hur har det funkat? Några biverkningar?

Har ni blivit gravida?

• Svar på tråden Prolutex injektion /biverkningar?
  • Nata1979
    Nata1979 skrev 2020-12-21 19:27:58 följande:

Tack snälla du , hör av mig om lyckas.

Är på dag 10 nu och tar 2 sprutor om dagen.magwn gör ont som fan och svullen. Känner jag kommer spricka när som :)

Mina bröst känns oxå svullen är det pga prolutex?
  • Nata1979
    Jag är bara jag skrev 2020-12-21 18:23:54 följande:

En på f.m och en på kvällen. Håller en tumme för dig!

Är på dag 10 nu och tar 2 sprutor om dagen.magen gör ont som fan och svullen. Känner jag kommer spricka när som :)

Mina bröst känns oxå svullen är det pga prolutex?
  • Jag är bara jag

Ja, jag minns hur ont det gjorde. 12 veckor med sprutor och maken siktade mellan alla blåmärken... Men du- svullna bröst hade jag inte så det kan ju vara gravtecken. Drömmer

• Nata1979
    Jag är bara jag skrev 2020-12-30 11:07:47 följande:

Ja, jag minns hur ont det gjorde. 12 veckor med sprutor och maken siktade mellan alla blåmärken... Men du- svullna bröst hade jag inte så det kan ju vara gravtecken. 

Oh Hoppas det:) det är min enda önskan livet.

12 veckor herregud!!!Hur kunde du stå ut så länge.
  • Jag är bara jag
    Nata1979 skrev 2020-12-30 12:32:50 följande:
    Oh Hoppas det:) det är min enda önskan livet.
    12 veckor herregud!!!Hur kunde du stå ut så länge.
    Efter 3:e IVF:en slutade jag kunna ta sprutorna på mig själv och maken fick göra det de resterande 12 IVF:erna. "Bara" 3 ggr jag kom upp i 12 veckor, men jösses så sönderstucken jag var! Men det är värt det när man får barn!  Solig

Håller alla tummar! 
  • Nata1979
    Jag är bara jag skrev 2021-01-04 17:40:19 följande:

Hur går det? 

Fick min mens, har mått så dåligt.

Läkarna misstänker det är något som inte stämmer på min livmoder. Ska på en rejäl undersökning i februari.

Sedan sätter vi in ägg.
  • Jag är bara jag

Åh, beklagar verkligen!  Bra att de ska kolla lite extra. Har du fått fler mediciner än Prolutex? Tänker på Levaxin, Trombyl, Fragmin,/Innohep och Prednisolon.

• Nata1979
    Jag är bara jag skrev 2021-01-15 14:44:07 följande:

Åh, beklagar verkligen!  Bra att de ska kolla lite extra. Har du fått fler mediciner än Prolutex? Tänker på Levaxin, Trombyl, Fragmin,/Innohep och Prednisolon.

Tagit allt och testar allt :) imorgon ska jag på hysteroskopi, får se vad som kommer hända.

Kram
  • Nata1979
    Jag är bara jag skrev 2021-01-19 18:24:23 följande:

Hur gick det idag? 

Inte alls bra ,det var problem med livmodertappen, dom kunde inte gå in genom hålet det var täppt.

Nästa onsdag ska dom söva ner mig och se vad som hänt.

Han nämnde det är något som inte stämmer.
  • Jag är bara jag

Aj då...   Jag håller alla tummar och tår för att det är nåt som de kan åtgärda direkt då under op. Du finns i mina tankar! {#emotions_dlg.flower}

• Nata1979
    Jag är bara jag skrev 2021-01-22 13:00:20 följande:

Aj då...   Jag håller alla tummar och tår för att det är nåt som de kan åtgärda direkt då under op. Du finns i mina tankar! 

Hej!

Nu är jag ruvare och är på dag 4.

Har molnade mensvärk, tänkte kolla kan det vara pga prolutex ? Ta en spruta om dagen.

Haft det i 2 dagar mening är det värst.
Svar på tråden Prolutex injektion /biverkningar?