• Tukt

Vill du se din kille/man suga kuk?

Anonym (Tvilling) skrev 2020-12-16 21:34:26 följande:
    Ska du bestämma vilken tråd jag ska läsa i menar du?? För övrigt kanske du kan tala om hur resultatet ligger till just nu för jag hittar ingen omröstning.
    Om man är på en fest och någon drar ett skämt någon annan dragit strax innan så kan det vara på sin plats att göra en viss självransakan innan man då börjar gå till försvar och attackera den eller de som påtalat klavertrampet.
    Hur blev det så här? Var jag för snabb i vändningarna? Hör jag inte vad andra säger? Är jag för angelägen att stå i centrum? Har jag svårt att själv komma på lite originella saker?
    Ett diskussionsforum är kanske inte som en fest. Men det är en social sammankomst där människor ska samsas och ha utbyte av varandra.
    Precis som i andra sociala sammanhang är det risk man är klumpig i bland. Men ingen klumpighet är värre än om man inte kan erkänna ett misstag.
  • Tukt
    Anonym (Tvilling) skrev 2020-12-16 21:53:24 följande:
    Jag håller med dig till viss del men jag tycker inte den tråden visuellt säger något. Kan du sammanställa hur resultatet ser ut där och återkoppla till mig?

Att någon kommer med liknande produkter är heller inget nytt. Har du inte varit på en livsmedelsbutik och sett chipshyllan eller varför inte pastaavdelningen. Ska det vara som i vissa u-länder att det bara ska finnas en sort av varje vara i hyllan. Jag gillar valbarhet men som jag förstår så gör inte alla det. Ett tips, testa ett nytt chips nästa gång eller varför inte ett nytt pastamärke. Rätt som det är är den bättre än den modell du ätit senaste 10 åren och tänk om du upptäckt det tidigare. Kram!
    Man kan självklart ställa samma fråga flera gånger om man tycker att man inte förstått, eller om resonemanget drar i väg åt ett håll man själv inte är så nyfiken på.
    Så om man reflekterar, nyanserar och själv diskuterar så ser jag inget problem i det. Precis som du gjorde i det här inlägget.
    Så nu lovar jag att hålla käften! Skrattande
Svar på tråden Vill du se din kille/man suga kuk?