Tinder!?
Är du aktiv på Tinder och hur bra går det? Får du ligga? Får du träffa intressanta personer eller är det mest stolpskott där?
Är du aktiv på Tinder och hur bra går det? Får du ligga? Får du träffa intressanta personer eller är det mest stolpskott där?
Använder inte Tinder just nu då jag träffar någon (via tinder) som jag tycker om.
Men jag tycker att tinder är väldigt enkelt. Brukar hålla igång en 5-10 konversationer och svalnar intresset pratar jag med någon ny. Det är viktigt att försöka få till en kort dejt relativt snabbt.
Det kan vara EN öl på en tisdag när båda ska upp och jobba dagen efter. På så sätt kan jag känna hur människan är som person utan att det blir för utdraget om man inte skulle klicka. Sen blir det mycket enklare att föreslå en personligare dejt två när man redan känt av varandra lite innan. Det är lättare att få till ett ligg så också om det är det man är ute efter.
Blir det en tredje dejt så brukar jag lägga tinder på is och satsar på tjejen jag gillar.
Skiter det sig så går jag tillbaka till tinder.
Tycker det funkar bra. Många trevliga och intressanta.
Men känner att det mest är ligg de söker. Jag är kvinna 56 år och de flesta är yngre. Ligga runt med en massa killar är inte min dröm. Ja har ju testat men ger inget...
Är kille, och ja - har fått ligga en hel del därigenom, dock vill ju jag träffa en partner och därför svarar jag på din fråga att det inte går bra.
Använder många tjejer den appen. Väljer många andra alternativ istället
Jag fick matchning med en 20 år yngre tjej, som bor i närheten. Skulle du skriva först, om du fick matchning med nån som är 20 år yngre?
Jag fick matchning med en 20 år yngre tjej, som bor i närheten. Skulle du skriva först, om du fick matchning med nån som är 20 år yngre?
Fast det var inte det jag frågade.
Gick bra tills man blev avstängd
Gick bra tills man blev avstängd
Har svajpat och dejtat på Tinder i två år snart, inte blivit ett enda ligg :(
Jasså?
Vad gjorde du för att bli avstängd?
Jasså?
Vad gjorde du för att bli avstängd?