• Anonym (Cyberlove)

Tinder!?

Är du aktiv på Tinder och hur bra går det? Får du ligga? Får du träffa intressanta personer eller är det mest stolpskott där?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tinder!?
  • Mattanzi

Träffade också min sambo på tinder! :D

Och en hel del andra "ligg" både före och efter :)

• Anonym (Julia)

Har svajpat och dejtat på Tinder i två år snart, inte blivit ett enda ligg :(

• Sexlicens
    Anonym (Julia) skrev 2020-12-16 02:27:35 följande:

Har svajpat och dejtat på Tinder i två år snart, inte blivit ett enda ligg :(

Låter nästan osannolikt om du är kvinna och inte får ligga ...
  • Anonym (Julia)
    Sexlicens skrev 2020-12-16 05:28:58 följande:
    Låter nästan osannolikt om du är kvinna och inte får ligga ...
    Det känns inte direkt bättre när du säger så :(
  • Anonym (Julia)

Alla kvinnor får ligga utom jag??

• Danne007

Det var bättre förut då kunde man träffa en vettig tjej, alltså det spelar ingen roll om man söker kk eller seriöst förhållande. Jag träffade både vänner och kk på tinder.

Jag kom tillbaka till Tinder för ett par månader sen och såg att tjejerna är ute efter så många matchningar som möjligt och komplimanger också .. om man starar med ett Hej då står man i kö XD men om man startar med en mening om hur fin och sexig tjejen är då får man ett svar inom 15 minuter XD jag Sweipar höger på alla nu för skoj skull haha

• Hunken80
    Anonym (Julia) skrev 2020-12-16 12:49:14 följande:

Alla kvinnor får ligga utom jag??

Beror ju på vilka signaler du sänder ut till killarna du träffar/skriver med.

Kanske är så att du är blyg och rädd och själv backar ur när det börjar bli allvar.
  • Anonym (Julia)
    Hunken80 skrev 2020-12-16 14:18:30 följande:
    Beror ju på vilka signaler du sänder ut till killarna du träffar/skriver med.

Kanske är så att du är blyg och rädd och själv backar ur när det börjar bli allvar.
    Jag sänder inte ut några signaler, det är upp till killen att visa om han är intresserad. Jag har nog alltid varit rätt kass på att läsa av folks signaler. Hur vet man??
  • Hunken80
    Anonym (Julia) skrev 2020-12-16 14:56:13 följande:

Jag sänder inte ut några signaler, det är upp till killen att visa om han är intresserad. Jag har nog alltid varit rätt kass på att läsa av folks signaler. Hur vet man??

Pm mig
Svar på tråden Tinder!?