Inlägg från: Anonym (Emilia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emilia)

Är det en Pojke eller Flicka?

Så spännande! Är det nån som vill gissa på min? Detta är UL i 13+1 :)

• Anonym (Emilia)
    Anonym (L) skrev 2020-12-10 13:52:42 följande:

Det syns tyvärr ingenting på den här bilden, har du någon annan bild?

Jag har bara den här också:

• Anonym (Emilia)
    Anonym (K) skrev 2020-12-11 12:21:37 följande:

Det där är en jättetydlig pojke :D

Fick svar på NIPT att det är en tjej :O Hur sjutton ska man tro nu då?
  • Anonym (Emilia)
    Anonym (K) skrev 2020-12-11 13:10:05 följande:

Gjorde du nipt inom landstinget?

Haha ja, får vänta lite med att köpa kläder känner jag! Gjorde på Vasamamma i Stockholm, svaret kom på ett papper från Centogene som verkar vara i Tyskland. Hade fetal fraction 18% så det är väl ganska mycket tror jag? Ja spännande! ????
  • Anonym (Emilia)
    fjanten skrev 2020-12-11 13:20:31 följande:

Jag tycker tvärtom att nuben var väldigt flickig om man ritar ut ryggraden, sedan vinkeln på nuben, då var det inte många grader!

Så du skulle gissa på tjej utifrån bilden? Utan att veta NIPT resultatet? Jag har också hört att 2 streck är pojke så det var därför jag blev fundersam när det var 2 tydliga streck på bilden men NIPT sa tjej...
  • Anonym (Emilia)
    Anonym (L) skrev 2020-12-12 12:55:44 följande:

Ser ut som en flicka, beroende på hur många veckor och dagar du var när denna bild togs.

13+1 :)
  • Anonym (Emilia)
    Jevi87 skrev 2020-12-12 06:10:31 följande:

Nipt är 100% tillförlitligt med kön då dom kollar om barnet har x eller y kromosom genom blodet. Så grattis till att ni ska få en tjej, mysigt :) Vi gjorde Nipt förra gången och fick reda på att det var en tjej denna gång har vi inte gjort ngt sådant test.

Tack! :) Ja man vill ju kunna lita på det svaret. Inte för att könet spelar någon roll men nu när man tagit reda på det så vore det ju kul om det stämde sen när man ställt in sig på det :D Spännande att se vad det blir för er denna gång då, lycka till! :)
  • Anonym (Emilia)
    fjanten skrev 2020-12-11 19:36:59 följande:

Japp, tydlig flicknub tycker jag jättelik båda mina flickors! Posta för skojs skulle på the nubologists, nub theory queens eller en annan nub-grupp på facebook?

Okej, tack :)
  • Anonym (Emilia)

Postade i ?Nub theory queens? på facebook och fick snabbt svar av två admins som båda skrev tjej. Så kanske kan lita på NIPT ändå :) Det lär ju märkas om ett tag om inte annat! :D

• Anonym (Emilia)

Tänkte bara uppdatera och säga att det bekräftades på RUL att det är en flicka :) Så NIPT stämde!

Svar på tråden Är det en Pojke eller Flicka?