Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Är det en Pojke eller Flicka?

Exakt hur många veckor och dagar var du vid det här tillfället?

• Anonym (L)
    Jevi87 skrev 2020-12-10 11:21:21 följande:

Oj det glömde jag skriva! 12+2 var det :)

Ser flickig ut för tillfället men har tid för utveckling fram till 12+5 så kan fortfarande vara en pojke. :)
  • Anonym (L)
    Jevi87 skrev 2020-12-10 11:44:17 följande:

Spännande, tack för din gissning :) spelar ju ingen roll vad det än blir såklart men lite roligt att se vad alla säger utefter bilderna :)

Skulle tippa på att nuben på denna inte kommer att utvecklas vidare så det är möjligt att det är en tjej. Vad hoppas du på? Är det första barnet? :)
  • Anonym (L)
    Anonym (Emilia) skrev 2020-12-10 13:38:43 följande:

Så spännande! Är det nån som vill gissa på min? Detta är UL i 13+1 :)

Det syns tyvärr ingenting på den här bilden, har du någon annan bild?
  • Anonym (L)
    Anonym (Emilia) skrev 2020-12-11 12:20:51 följande:

Jag har bara den här också:

Ser ut som en flicka, beroende på hur många veckor och dagar du var när denna bild togs.
  • Anonym (L)
    Anonym (K) skrev 2020-12-11 13:09:01 följande:

Allvarligt? Haha va spännande :). Nuben här är ju så pojklag som den kan bli. Spännande att se på rul :)

Det är verkligen inte en jättetydlig pojke. Ser tjejig ut. Jag har erfarenhet och vet.

Varför kommer man ens med sådana svar om man uppenbarligen inte vet eller har erfarenhet alls? Då borde man inte svara något alls.
  • Anonym (L)
    Anonym (K) skrev 2020-12-11 16:58:07 följande:

Ingen på inom obstetriken skulle gissa på flicka utifrån den nuben, det kan jag lova dig :).

Nu är det ju bekräftat att det är en flicka. NIPT är säkert så det är en flicka.

Och jo, nuben på den bilden ser tjejig ut. Det ser man om man har erfarenhet och vet vad man pratar om.
  • Anonym (L)
    Anonym (K) skrev 2020-12-13 21:20:34 följande:

Haha om du bara visste:D erfarenhet? Du verkar ju totalt jävla dum i huvudet.

Ja, erfarenhet, så jag vet vad jag pratar om och sitter inte och låtsas att jag kan när jag inte kan.

Posta i vilken facebookgrupp som helst där de som är experter svarar, INGEN hade sagt att det är en pojknub.
  • Anonym (L)
    Anonym (K) skrev 2020-12-13 21:25:59 följande:

Nipt är inte 100% säkert. Borde väl du veta, besserwisser.

Nä, bara typ 99%. Lol.
Svar på tråden Är det en Pojke eller Flicka?