Är det en Pojke eller Flicka?
Var på mitt första ultraljud idag och fick ganska bra bilder på bebis, är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne. Kan ni se? Är det en pojke eller flicka?
Var på mitt första ultraljud idag och fick ganska bra bilder på bebis, är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne. Kan ni se? Är det en pojke eller flicka?
Exakt hur många veckor och dagar var du vid det här tillfället?
Gissar på pojke ?
Ser flickig ut för tillfället men har tid för utveckling fram till 12+5 så kan fortfarande vara en pojke. :)
Skulle tippa på att nuben på denna inte kommer att utvecklas vidare så det är möjligt att det är en tjej. Vad hoppas du på? Är det första barnet? :)
Definitivt en flicka! Jättetydlig nubb!
Flicka helt klart:)
Flicka helt klart:)
Ts nuben ser precis ut som på min senaste kub-bild. Var som de två över här säker på att det var en flicka men nu ligger min lille SON här jämte mig och sover :). Så helt säker på flicka skulle jag inte alls vara.
Haha ja, får vänta lite med att köpa kläder känner jag! Gjorde på Vasamamma i Stockholm, svaret kom på ett papper från Centogene som verkar vara i Tyskland. Hade fetal fraction 18% så det är väl ganska mycket tror jag? Ja spännande! ????
Tidig flicka - har några dagar på sig att utvecklas till pojknub!