Inlägg från: Jevi87 |Visa alla inlägg
  • Jevi87

Är det en Pojke eller Flicka?

Var på mitt första ultraljud idag och fick ganska bra bilder på bebis, är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne. Kan ni se? Är det en pojke eller flicka?

• Svar på tråden Är det en Pojke eller Flicka?
  • Jevi87
    Anonym (L) skrev 2020-12-10 11:13:31 följande:

Exakt hur många veckor och dagar var du vid det här tillfället?

Oj det glömde jag skriva! 12+2 var det :)
  • Jevi87
    Liidich skrev 2020-12-10 11:16:16 följande:

Gissar på pojke ?

Tack för din gissning! Så spännande :)
  • Jevi87
    Anonym (L) skrev 2020-12-10 11:32:26 följande:

Ser flickig ut för tillfället men har tid för utveckling fram till 12+5 så kan fortfarande vara en pojke. :)

Spännande, tack för din gissning :) spelar ju ingen roll vad det än blir såklart men lite roligt att se vad alla säger utefter bilderna :)
  • Jevi87
    Anonym (L) skrev 2020-12-10 12:35:26 följande:

Skulle tippa på att nuben på denna inte kommer att utvecklas vidare så det är möjligt att det är en tjej. Vad hoppas du på? Är det första barnet? :)

Nej blir nr 2, Har en tjej sedan innan på 1 år och 2 månader. Vore såklart lite roligt med en tjej till då det blir ganska tätt och roligt för storasyster, men lika mysigt med en pojke såklart :) spännande, det återstår att se om det är en liten tjej då.
  • Jevi87
    Anonym (Def flicka) skrev 2020-12-10 18:36:00 följande:

Definitivt en flicka! Jättetydlig nubb!

Spännande och se om det stämmer! :)
  • Jevi87
    viljaa skrev 2020-12-10 18:46:17 följande:

Flicka helt klart:)

Så spännande! Ska bli kul och se om det stämmer :) flera som skriver Flicka.
  • Jevi87
    viljaa skrev 2020-12-10 18:46:17 följande:

Flicka helt klart:)

Så spännande! Ska bli kul och se om det stämmer :) flera som skriver Flicka.
  • Jevi87
    Anonym (K) skrev 2020-12-10 20:00:52 följande:

Ts nuben ser precis ut som på min senaste kub-bild. Var som de två över här säker på att det var en flicka men nu ligger min lille SON här jämte mig och sover :). Så helt säker på flicka skulle jag inte alls vara.

Åh men så mysigt med en liten son! Ja jag tycker det är så svårt det där att se vad det kan vara. Men kul med lite olika gissningar. Spelar ju ingen roll vad det blir :)
  • Jevi87
    Anonym (Emilia) skrev 2020-12-11 13:15:50 följande:

Haha ja, får vänta lite med att köpa kläder känner jag! Gjorde på Vasamamma i Stockholm, svaret kom på ett papper från Centogene som verkar vara i Tyskland. Hade fetal fraction 18% så det är väl ganska mycket tror jag? Ja spännande! ????

Nipt är 100% tillförlitligt med kön då dom kollar om barnet har x eller y kromosom genom blodet. Så grattis till att ni ska få en tjej, mysigt :) Vi gjorde Nipt förra gången och fick reda på att det var en tjej denna gång har vi inte gjort ngt sådant test.
  • Jevi87
    fjanten skrev 2020-12-11 13:21:01 följande:

Tidig flicka - har några dagar på sig att utvecklas till pojknub!

Åh vad spännande. Många som ändå skrivit flicka. :)
Svar på tråden Är det en Pojke eller Flicka?