• Ssandra

LH test nästan positivt BIM-6-7, ÄL+8

Någon som fått positiva ÄL test redan på ÄL+8 (BIM-6-7)

Alltså ni som inte varit gravida!? tror inte de tagit sig denna månad heller (försökt i 18 månader)

Mitt tidiga gravtest va negativt idag, så tänker att om LH är nästan positivt så borde de visat på HCG också!

Hur var det för er?

Lägger in bilder på testen,

• Svar på tråden LH test nästan positivt BIM-6-7, ÄL+8
  • NiMi12
    Ssandra skrev 2020-12-08 11:42:05 följande:

Någon som fått positiva ÄL test redan på ÄL+8 (BIM-6-7)

Alltså ni som inte varit gravida!? tror inte de tagit sig denna månad heller (försökt i 18 månader)

Mitt tidiga gravtest va negativt idag, så tänker att om LH är nästan positivt så borde de visat på HCG också!

Hur var det för er?

Lägger in bilder på testen,

Jag skulle säga att antingen så släppte aldrig ägget förra gången och den gör ett nytt försök nu, eller så är det HCG den känner av. Ser att det är några dagar sedan du skrev. Hur har det gått?
  • Ssandra
    NiMi12 skrev 2020-12-15 09:45:22 följande:

Jag skulle säga att antingen så släppte aldrig ägget förra gången och den gör ett nytt försök nu, eller så är det HCG den känner av. Ser att det är några dagar sedan du skrev. Hur har det gått?

Mensen kom på exakt den dag den skulle, igår! Så ingen aning, dagen efter LH testet va såhär så var den negativ igen.. så konstigt
  • NiMi12
    Ssandra skrev 2020-12-15 12:29:32 följande:
    Mensen kom på exakt den dag den skulle, igår! Så ingen aning, dagen efter LH testet va såhär så var den negativ igen.. så konstigt
    Vet du hur lång lutealfas du har?

Har du provat att tempa för att se så ägget verkligen släpper?
  • Ssandra
    NiMi12 skrev 2020-12-15 12:45:14 följande:

Vet du hur lång lutealfas du har?

Har du provat att tempa för att se så ägget verkligen släpper?

Tempade i 6 månader, och ja ägget släppte, fick höjning iaf!

Har mellan 13-15 dagars lutealfas
  • NiMi12
    Ssandra skrev 2020-12-15 13:39:41 följande:
    Tempade i 6 månader, och ja ägget släppte, fick höjning iaf!

Har mellan 13-15 dagars lutealfas
    Lutealfasen är alltid densamma, så då är det din ägglossning som skiljer på ett par dagar. Min äl var tidigare på cd 14 men är numera på cd 16. Dvs min cykel har blivit två dagar längre.
Svar på tråden LH test nästan positivt BIM-6-7, ÄL+8