Inlägg från: Anonym (Jessica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jessica)

Insemination i Danmark 2021/2022

Hej!

Jag planerar också det, och har skickat ett första mail och fått tillbaka information från Sellmer. Kommer börja 2021. Har inte läst all information ännu. Vill gärna också höra med er andra i denna tråden, ni som har erfarenhet eller går och planerar för det, och gärna skriva med er. Vi kan ju följas åt.

• Anonym (Jessica)
    Tyrande skrev 2020-12-06 12:41:25 följande:

Hej och spännande!

Du får gärna berätta sen var för information du fick från Sellmer, är det kring kostnader eller kring förberedelser eller information inför möten eller något annat?

Ja, det är information om allt det du skrivit, om vilka prover man behöver ta innan och info inför hela processen. Sedan behöver man såklart boka in ett första möte IRL eller på tel. Jag tänkte samla in info från olika kliniker och jämföra, innan jag bestämmer mig vart jag ska vända mig.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Julle) skrev 2021-09-30 19:15:29 följande:

Hallå där!

Jag och min sambo gjorde vår första insemination i söndags på Sellmer i DK. Donerade spermier då min partner är steril. Testdag den 10/10!

Grattis! Önskar dig lycka till! Jag gjorde också en insimination där men det tog sig inte pga låg fertilitet hos mig. Tack vare insiminationskliniken fick jag i a f utrett och svar på varför jag inte blivit gravid hittills. Så IVF får det bli för min del. Kliniken är bra och de är supertrevliga tycker jag!

Håller tummarna för dig och din man!
Svar på tråden Insemination i Danmark 2021/2022