Inlägg från: Anonym (Helt ärligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Helt ärligt)

Om du ska vara helt ärlig. Har du gått till jobbet/skolan fast du känt av lite halsont eller annat som KAN vara symptom på covid?

Som rubriken säger. Har du slarvat i smyg?

Själv är jag endast lite nästäppt men inget som helst annat men jag tror det är hyacinten som jag är känslig för då den slog ut i går.

Hur noga ska man vara? För med ett sånt litet symtom känner jag mig ju verkligen inte sjuk så jag ska bara hemma gentemot om jag hade haft halsont som hade känts mer ok att va hemma. Resonerar jag dumt? :)

• Svar på tråden Om du ska vara helt ärlig. Har du gått till jobbet/skolan fast du känt av lite halsont eller annat som KAN vara symptom på covid?
  • Anonym (Helt ärligt)
    Karin7202 skrev 2020-12-05 16:02:14 följande:

Nej, naturligtvis slarvar jag inte... Kan du öht ha undgått att man kan ha väldigt små, eller tom inga symptom alls, men ändå vara smittad?!

Det var mer en allmän fråga hur folk gör. Självklart har jag hängt med på att covid visar sig på väldigt många olika sätt :)

Hade själv covid i över två månader men hade tex varken bortfall av smak och luktsinne eller ont i halsen. En kollega hade lite snuva i två dagar och testades positivt.
  • Anonym (Helt ärligt)

Tack för era svar. Tror många går omkring och smittar utan vetskap eftersom det inte alltid visar nåt.

Ps. Näsan förblev täppt trots att jag tog ut hyacinten. Är dock ledig några dagar så hinner känna efter.

Svar på tråden Om du ska vara helt ärlig. Har du gått till jobbet/skolan fast du känt av lite halsont eller annat som KAN vara symptom på covid?