Greta Thunberg vill inte att folk handlar
Att en tonårstjej lyckas reta upp dig såpass att du agerar som en 5-åring i sandlådan.... wow alltså.
Varför blir du så upprörd kränkte jag dig?
Att en tonårstjej lyckas reta upp dig såpass att du agerar som en 5-åring i sandlådan.... wow alltså.
Oj då nu blev det visst en bärbar dator också . och en till sosen
Gud vad jag ska handla idag =) massor med pryllar som jag inte behöver =)
Älskar verkligen att se hur Gretas anhängare inte klarar av att argumentera
Alla måster tycka som dom tydligen
I en värld av fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.
Och ja, vi har det "lilla" problemet att ~95% av forskningen står på Gretas sida, och enda hon säger är lyssna på forskarna.
Här inte då de som inte vill bryr sig om miljön har en ståndpunkten, att är inte forskningen 100% rätt på dagen och i varje detalj, så är allt fel.(ingen går på sånt ens)
Och det bästa av allt, de har inte en jävla aning varför de är emot miljön, sånt är mycket talande och komiskt.
Exxons klimatmodeller de gjorde för decennier sedan, dessa uppfyller vi.
Och dessa klimatmodeller är om vi fortsätter förbränna fossila bränslen.
Ts verkar tro att yttrandefriheten innebär rätt att stå oemotsagd.
Älskar att se hur upprörda sektmedlemmarna blir. Hädanefter ska jag göra allt i min makt att förstöra så mycket jag bara kan för miljön.Hoppas de gör så ni grinar lite mer
Greta och Obama är ett team. Obama som reser med privatjet . Överklassen ska leva i överflöd medans vi andra ska få det sämmre . Att ni inte ser hyckleri i detta vissar hur inskränkta ni är
www.expressen.se/tv/klimat/har-mots-greta-och-obama-vi-ar-ett-team/