Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-12 00:28:45 följande:
Jag är fortsatt nyfiken på hur rökning, och en ändrad attityd och beteende skulle på verka mig och min man.
Jag har svårt att definiera exakt vad jag kan göra, och vad som ligger utanför mina gränser. Jag har förstått på min man att han tänder på att jag visar mig och röker offentligt. Att jag går ut till bar/pub, och klär och sminkar mig mycket mer utmanande än jag brukar, samt att jag röker. Han vill att andra män ser mig på det sättet. Känns pirrigt, men känns som jag skulle kunna göra det.
Har varit lite dålig på att va inne här o läsa så har missat att du är i exakt samma läge som jag varit i.
Jag hade aldrig rökt och alltid varit en skötsam person som alltid tänkt på hur folk ska se på mig beroende på både jobb, kläder mm. Hade aldrig varit på kartan att ens ta i en cigg innan min sambo sa hur han kände.
Det slutade med att jag köpte mig ett paket med svaga cigarretter o började prova mig fram i smyg.
I början blev jag arg på mig själv att jag inte ens lyckades ta riktiga bloss. När väl det släppte så fick jag pausa väldigt tätt för att inte bli yr och jätte illamående men efter att ha ?tränat? ett tag så fick jag ganska bra kläm på det och jag njöt verkligen av spänning över att göra något ?förbjudet?.
Efter en tid kände jag mig riktigt duktig så då överraskade jag honom med att ta en cigg mitt framför ögonen på honom!
O man kan säga att han förvandlades ifrån ett trött Volvo till en Lamborghini