Inlägg från: Anonym (Fröken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-21 22:34:30 följande:

Jag tvingar absolut inte men har varit tydlig med hur jag känner.

Hon röker inte speciellt mycket. Det har nog blivit ca 7-8 sedan förra lördagen. Egentligen är hon inte speciellt positiv.

På vilket sätt har det givit dig mycket förutom att sexet blivit så mycket bättre?

Okej är ju ändå en ganska bra början.

Jag känner mig väldigt attraktiv inför min man, jag älskar att veta precis hur jag ska göra för att få honom att gå igång till max, jag älskar ärligt talat att kliva upp på morgonen o ta en kopp kaffe o en cigg, till vinet finns inget bättre än en cigg, när det är stressigt så finns det inget bättre än en cigg mm

Som du märker har jag verkligen blivit en rökare
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2021-09-22 17:51:02 följande:

Känner verkligen igen mig i de där favoritstunderna och de vill jag inte heller vara utan. Om du bara måste välja en cigg per dag, den som är allra allra godast, vilken väljer du då? Jag tycker att morgonciggen är överlägset den bästa. Den när jag slutar jobbet efter nästan fyra timmar utan är också en superhöjdare.

Oj den va inte lätt men måste ja välja så måste det ändå bli kaffe och cigg på balkongen på morgonen. Kan tänka mig att 4 timmar utan cigg nästan blir som ännu en morgon cigg
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-27 13:49:29 följande:

Röker du fortf en ask om dagen?

Lite skillnad mot när du skrev att du inte ville fastna i ?skiten?. Som det kan bli.

Jo ca ett paket blir det. Visste nästan på förhand att det skulle bli så här. Är en riktig beroende typ med galet dålig disciplin.

Hur går det själv?
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-12 00:28:45 följande:

Jag är fortsatt nyfiken på hur rökning, och en ändrad attityd och beteende skulle på verka mig och min man.

Jag har svårt att definiera exakt vad jag kan göra, och vad som ligger utanför mina gränser. Jag har förstått på min man att han tänder på att jag visar mig och röker offentligt. Att jag går ut till bar/pub, och klär och sminkar mig mycket mer utmanande än jag brukar, samt att jag röker. Han vill att andra män ser mig på det sättet. Känns pirrigt, men känns som jag skulle kunna göra det.

Har varit lite dålig på att va inne här o läsa så har missat att du är i exakt samma läge som jag varit i.

Jag hade aldrig rökt och alltid varit en skötsam person som alltid tänkt på hur folk ska se på mig beroende på både jobb, kläder mm. Hade aldrig varit på kartan att ens ta i en cigg innan min sambo sa hur han kände.

Det slutade med att jag köpte mig ett paket med svaga cigarretter o började prova mig fram i smyg.

I början blev jag arg på mig själv att jag inte ens lyckades ta riktiga bloss. När väl det släppte så fick jag pausa väldigt tätt för att inte bli yr och jätte illamående men efter att ha ?tränat? ett tag så fick jag ganska bra kläm på det och jag njöt verkligen av spänning över att göra något ?förbjudet?.

Efter en tid kände jag mig riktigt duktig så då överraskade jag honom med att ta en cigg mitt framför ögonen på honom!

O man kan säga att han förvandlades ifrån ett trött Volvo till en Lamborghini
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-24 08:32:36 följande:

Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.

Hur går tankarna?
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-26 21:10:01 följande:

Kan du inte hjälpa henne på traven genom att berätta lite om dina erfarenheter så hon förstår hur resultatet kan bli?

Hon vill ju ha en djupare förståelse.????

Jo jag har försökt längre upp i tråden att berätta lite hur det gick till för mig.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-22 17:33:27 följande:

Då ber jag om ursäkt för visat intresse. Good luck.

Ja en del är taggiga.

Hur går det för dig o frun?
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-22 19:29:50 följande:

Hej,

Vi mår bra. Det blir nog ingen resa såsom din men hon har fattat innebörden och det blir någon cigg vid speciella tillfällen och även någon ibland en vanlig vardagskväll så jag får väl vara nöjd. Hennes ask tog slut och jag frågade om hon skulle köpa nya. Svaret var ja och hon köpte ett nytt paket. Inte illa alls.

Är det fortf lika hett hos er?

Okej men det låter ju inte så tokigt ändå. Jo men här är det fortfarande bra tycker jag!
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-12-29 13:46:46 följande:

En liten uppdatering?

Det ges inte så många tillfällen under julen när släkten är med men igår kom överaskningen.

Vi var och handlade på ett köpcentra och efter att vi käkat lite sa hon att hon var röksugen varpå hon gick ut till ingången tände en cigg och frågade om jag blev kåt av det. Svaret var självklart och då drog hon ett bloss och sa att det skulle bli mer när vi kom hem. Kvällen blev bra.

Det va en rolig uppdatering! Sånt gillas!
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-03-14 17:26:35 följande:
    Hej,
    Är det fortfarande hett och adderar rökningen fortfarande en speciell känsla för dig och mannen?
    Något spännande att berätta sedan senast?
    Kul med en liten uppdatering.

Hej! 

Jo men det måste jag säga att det gör! Vet inte om det har hänt så jätte mkt sedan senast. Men njuter att av att kunna tända igång honom precis när jag vill. Sen att jag trivs förträffligt som rökare gör det ju inte sämre. 

Hur går det för er?

• Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-07-06 19:10:07 följande:

Hej igen
    Länge sedan jag hörde från dig. 

Hoppas du har någon uppdatering att dela.
    Här har det faktiskt börjat lossna lite och vi tar en cigg tillsammans ganska ofta. Känns lite häftigt????

Hade varit skoj att höra av dig

Hej! 

Vet inte om jag har någon jätte intressant att avslöja. Röker  mer nu under sommaren. Sena sommarkvällar med vin o cigg är ganska oslagbart har jag insett.

Va kul att det går framåt!! Är det fortfarande du som är drivande eller föreslår hon själv en cigg ibland ?

• Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-11-18 20:27:49 följande:
    Hej,
    Det är ett tag sedan vi hörde av dig nu?
    Har du lyckats hålla en halv ask om dagen och är det lika hett i sänghalmen med rökningen?
    Har du, nu när du har 2 prs perspektiv, någon ånger att du började eller njuter du fortf av ciggen och att kunna utnyttja det som du beskrivet?

spänd på svar😊

Hej jo men jag ligger på 10-12 cigg om dagen. Kanske något mer o jag dricker.  
    Trivs väldigt bra och ångrar inget.

• Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-04-25 22:30:40 följande:
    Hej igen,
    Hade varit intressant att höra om du fortfarande kan utnyttja rökningen i ert förhållande och sexliv och i så fall vad/hur gör du?

PS tråden var bättre när du var aktiv😊
    Här kmr en update!

Röker gör jag fortfarande och har inga direkt tankar på att sluta. Är så klart beroende nu men kan inte säga att det stör mig snarare tvärtom.

Röker även när vi myser till det och kan fortfarande trigga igång honom på 1 sek och den möjligheten/makten älskar jag!
Svar på tråden Sambo vill att jag röker