Inlägg från: Anonym (Fröken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Hej här kmr en liten update. Jag håller på med att ?tjuv? röka. Har inte blivit något bra tillfälle att överraska sambon på än. Har även märkt att jag längtar efter att sambon ska åka för att att jag ska kunna ta en cigg. Har svårt att tro att det är något beroende men är ändå lite skrämmande o får mig att tveka om jag verkligen ska fortsätta

• Anonym (Fröken)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-12-09 21:18:40 följande:

Det där att längta efter att ta en cigg är absolut ett tecken på att du håller på att bli riktig rökare. Du måste väl vara inne på ditt andra eller tredje paket :) Om du blir daglig rökare, tror du att din sambo kommer att gilla det också?

Är till och med inne på mitt femte paket. Har hunnit bli rutin att ta en cigg när sambon åkt till sitt jobb.

Han skulle säkerligen inte misstycka.

Men är själv ganska osäker på om jag är redo att bli rökare.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Rökare sedan länge) skrev 2020-12-10 09:40:38 följande:

5:e paketet, bra jobbat ????

Gillar din nya rutin.

Vad får dig och tveka? Det verkar ju gå galant för dig, tror han skulle bli överlycklig om du tog steget över till bli heltidsrökare.

Man behöver ju faktiskt inte röka upp 2 paket om dagen som jag.

Haha tack jo det har hunnit bli en del. Det som får mig att tveka är väl att jag aldrig vart så förtjust i rökare, det kostar ju en del o har nästan svårt att tro att jag kommer kunna hålla nere konsumtionen. Har väldigt svårt att se mig själv som rökare.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (make) skrev 2020-12-10 19:53:24 följande:

Det kanske är dags i helgen då så du inte har övat förgäves.

Ett tips som i alla fall jag skulle tänd på, låt sambon lägga sig först då går du till köket klär av dig naken eller trosor och BH tänd en cigg och gå till sovrummet, stanna i dörröppningen se till att han ser dig ta ett djupt bloss öppna munnen lite så röken syn och dra ned i lungorna sedan blåser du ut röken i en smal stråle.

Lycka till!

Har inte rökt något idag och kommer inte göra det under helgen heller. Som det känns nu så lägger jag ner det här med rökning. Vill inte riskera att bli beroende o vill inte behöva tala om för vänner och familj att jag har börjat röka som 30+
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2020-12-18 20:11:56 följande:

Klokt beslut om du inte vill riskera att bli beroende. Det är så jäkla lätt att hamna där. Lycka till!

Mmm det va ganska klokt. Mindre oklokt att ja hittade två som va kvar varav jag blev påkommen av sambon med den ena. Slutade med djurigst bra ... som jag fick riktigt mkt mer smak på.

Rökt 5 cigg om dagen sedan en vecka tillbaka och stor trivs med livet!
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2020-12-18 23:45:21 följande:

Oj!

Välkommen till oss som röker :) Antar att din sambo tycker det är ok att du röker i vardagen också.

Tack!
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-12-19 01:17:03 följande:

Det var som tusan, men grattis till sexupplevelsen. Fixar jag att ligga på 4-5 cigg om dagen så gör du också det. Njut av både rökning och sex nu när du tagit steget.

Tack så mycket! Jo jag hoppas verkligen det. Samtidigt så är jag väl medveten om att det finns en risk att jag kommer röka mer men är okej med att ta den risken
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (make) skrev 2020-12-19 07:10:31 följande:

Oj!

Vad sa han? Tog han dig direkt där och då?

Han blev glad och väldigt sugen
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-12-20 00:21:16 följande:

Det jag tyckte var jobbigt var att ge en vettig förklaring till vänner att jag börjat röka i vuxen ålder. Jag kunde ju inte säga till de flesta att det börjat med att jag ville krydda sexlivet... tror ändå att du kommer att trivas som rökare, det är jäkligt nice i många vardagssituationer också utöver att det kan krydda sexet.

Om sanningen ska fram så trivs jag redan lite för bra med det även utan sambons närvaro
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (make) skrev 2020-12-20 07:47:48 följande:

Får du mer sex nu? Har du gjort verklighet av att stå vid fläkten och röka och fråga om han är sugen?

Jo det händer att jag röker under fläkten men inte som någon överraskning
Svar på tråden Sambo vill att jag röker