Sambo vill att jag röker
Varför inte under akten längre?
Varför inte under akten längre?
Var sak har sin tid? Vill ha inte att du röker medan ni knullar längre?
Gör ni något förspel medan du röker?
Sitter du lättklädd, röker och fingrar på dig själv medan han tittar på?
Blåser du rök på honom för att egga honom?
Målar du läpparna något innan du börjar röka?
Tack för svaren,
Någon som har någon annan några ideer som jag kan använda här?
Om någon av er tjejer kan dela med er av det positiva ni känner med att röka i samband med sex eller i vardagen hade jag varit tacksam????
Försöker hitta rätt infallsvinkel inflr samtalet jag tänker mig ha med min fru.
Hej
Trevligt att ni är lite nyfikna????
Jag vet inte om hon fullt ut förstått mig men lite framgång har jag haft.
Jag kan inte se att hon kommer bli en beroende vardagsrökare men hon har sagt att hon ska köpa egna cigg vilket förhoppningsvis kommer att röka på eget initiativ och inte bara snylta. Åtminstone vid lite speciella tillfällen. Wish me luck!
Har ni kvar samma känsla?
Fråga på gammalt inlägg från TS?Hur reagerade dina föräldrar när du helt plötsligt började röka som vuxen?
Hur klarar du dig när ni träffas?
Röker din man Mimmi?
Hej
Det har inte blivit så mycket i veckan som jag hoppats på men vi tog en cigg tillsammans igår på hennes initiativ????
Ett klart framsteg Mimmi!
Det är svårt att förlara och i vissas ögon märkligt men det infinner sig en känsla av samhörighet, att vara tillsammans med en liten ?rebell? och visst pirrar det till jo rå.
Återkom när du analyserat oss klart så även jag förstår hur vi är funtade.
Du skriver att du tyckte det var konstigt i början, vilket nog är naturligt. Hur känner du inför det nu? Utnyttjar du det på något sätt?
Som sagt?.spännande
Jag tycker detta är en lite förvirrande tråd. Jag trodde den skulle handla om ökad upphetsning och bättre sex i samband med rökning, men känns som det bara handlar om hur fantastiskt det är att röka.
Jag skulle gärna höra mer explicita vittnesmål, om hur det har påverkat sexlivet.
Först och främst, så röker jag överhuvudtaget inte, och har aldrig gjort. Jo, han har berättat, hur han skulle tända oerhört mycket på om jag -vid speciella tillfällen- skulle släppa på mitt präktiga beteende och betedde mig som en bad girl. I detta ingår rökningen som en viktig ingrediens
Är smått absurt att läsa tråden. Har tittat in här nu och då när den hamnat bland toppen.
Ser alls inte något fint eller sexigt med att på riktigt vilja att ens partner (eller vara den som börjar) ska röka. Särskilt inte när det gäller något så beroendeframkallande som just nikotin, och något så skadligt som just rökning. Jag förstår hela bad girl konceptet och det sexuellt upphetsande med det. Men alltså, där måste seriöst finnas andra sätt att uppfylla den rollen på än just att totalt sabotera sin hälsa?