Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Sambo vill att jag röker

Hej

Har ännu inte hittat rätt tillfälle. Vill tro att timing och stämning kan vara lite avgörande.

Förstår att du känner dig sexig inför sambon då du vet vad han tycker. Dock tror jag många män tycker likadant så du kan nog expandera den känslan till andra tillfällen också. Kanske kan kännas lite häftigt.

• Anonym (Nyfiken)

Hej

Trevligt att ni är lite nyfikna????

Jag vet inte om hon fullt ut förstått mig men lite framgång har jag haft.

Jag kan inte se att hon kommer bli en beroende vardagsrökare men hon har sagt att hon ska köpa egna cigg vilket förhoppningsvis kommer att röka på eget initiativ och inte bara snylta. Åtminstone vid lite speciella tillfällen. Wish me luck!

Har ni kvar samma känsla?

• Anonym (Nyfiken)

Hej på er,

Liten uppdatering.

I helgen köpte hon egna cigg efter att jag förklarat hur det är. Hon vill absolut inte bli beroende men detta kan ju vara ett steg i rätt riktning. Hon rökte både på kvällen när vi var ute men även morgonen efter. Ska tilläggas att vi hade djuriskt bra sex också????

• Anonym (Nyfiken)

Hej på er,

Liten uppdatering.

I helgen köpte hon egna cigg efter att jag förklarat hur det är. Hon vill absolut inte bli beroende men detta kan ju vara ett steg i rätt riktning. Hon rökte både på kvällen när vi var ute men även morgonen efter. Ska tilläggas att vi hade djuriskt bra sex också????

• Anonym (Nyfiken)

Hon vet att jag tänder på det och hon vet att jag skulle vilja ha rökningen som en del av sexet. Jag får nog försöka vara lite kreativ efterson att röka inne är uteslutet. Några tips, någon?

• Anonym (Nyfiken)

Fråga på gammalt inlägg från TS?Hur reagerade dina föräldrar när du helt plötsligt började röka som vuxen?

• Anonym (Nyfiken)

Hur klarar du dig när ni träffas?

• Anonym (Nyfiken)

Röker din man Mimmi?

• Anonym (Nyfiken)

Hej

Det har inte blivit så mycket i veckan som jag hoppats på men vi tog en cigg tillsammans igår på hennes initiativ????

• Anonym (Nyfiken)

Ett klart framsteg Mimmi!

Det är svårt att förlara och i vissas ögon märkligt men det infinner sig en känsla av samhörighet, att vara tillsammans med en liten ?rebell? och visst pirrar det till jo rå.

Svar på tråden Sambo vill att jag röker