Inlägg från: Anonym (Fröken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Jo jag vet hur det luktar och att det inte är någon hälsokur

• Anonym (Fröken)
    Lione81 skrev 2020-11-27 08:09:49 följande:

Det här med fetisch är otroligt brett. Jag tycker verkligen ingen ska skämmas över sin fetisch. Vi rår inte för att vi tycker om olika saker. Att dag ut och dag in knulla på på samma sätt, inga nya mönster. Man suger av sin partner, man slickar sin partner, kysser och knullar i 4/5 olika ställningar för att komma efteråt. Jag tror att det är extremt vanligt med fetisch, vanligare än vi tror. Folk vågar inte öppna sig. Vissa använder kolasås på intima ställen, grädde, vissa vill att sin partner kissar på en, rollspel, smärta, det finns så mycket. Att röka är ingen stora eller konstig fetisch. TS, var glad och nöjd att han är öppen vad han gillar. Finns det ingen nikotinfritt cigaretter? Kolla möjligheterna att förverkliga din pojkväns dröm. Berätta för honom vad du gillar. För något utanför ramen går du igång ; )

Ja jag har läst på lite o det verkar inte vara helt ovanligt även om jag har lyckats leva i över 30 år utan att ha en aning om det. Han skäms jätte mkt över det o kräver absolut inte att jag ska göra det. Så tycker inte att någon skugga skall falla över honom. Tycker nästan att det är lite synd om honom att han inte vågat berätta detta för någon trotts att han har känt så här så länge han kan minnas.

Tycker i grunden att det är jätte bra/spännande med att en ?fetisch? som jag skulle kunna styra med på ett så enkelt sätt. Är bara det att det hade varit så mkt enklare om det va tex kolasås
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (make) skrev 2020-11-27 06:45:55 följande:

Eftersom jag tycker det är sexigt så ja. Jag skulle nog bli väldigt kåt av det.

Har du berättat det för någon som du haft en relation med?
  • Anonym (Fröken)
    Tukt skrev 2020-11-27 10:19:48 följande:

Det som förmodligen är viktigt för honom, men som han kanske inte riktigt i nuläget vill gå in på är förmodligen också hur  och vad du röker. 

Långa cigaretter, kanske munstycken som rökes mer elegant? Halsbloss eller inte? Blåsa röken på han? Ha en lite frän attityd medan du röker? Hålla mellan tummen och pekfingret eller mellan pek och lång? Långt upp mellan fingrarna så du kupar hela handen för att komma åt. Filter eller inte? Märke?

I strikt bemärkelse är ju inte rökning en fetisch, eftersom det är en handling och inte ett objekt. Men i det här fallet så är det samma mekanismer som kickar in. Och för en fetischist är oftast detaljer extremt viktiga.

Så mitt råd är att testa lite olika och se reaktioner. Och senare när han mjuknat en smula kanske han kan berätta mer exakt hur kan vill ha det.

Komiskt att jag smsade med honom om just det idag när jag tänkte föreslå låtsas cigg.

Bad han skriva vad som hade varit en drömvärld för honom och då svarade han.

Att det är riktiga cigg som gäller helst med gult filter, riktiga halsbloss, det sexigaste skulle va om jag va en riktig rökare o som verkligen längtar efter att få ta en cigg typ.

Så att kompromissa med låtsas cigg eller några munbloss känns ganska uteslutet tyvärr.
  • Anonym (Fröken)

Med tanke på att vi inte har sex mer än 1 gång i månaden som det är nu så kanske inte hälsorisken är den som hindrar mig utan mer att jag tycker det är äckligt. Men vem vet vi kanske börjar ha sex 2-3 ggr om dagen då blir det ju värre men då får jag ju åtminstone ha mkt sex

• Anonym (Fröken)
    Anonym (Underbart) skrev 2020-11-27 12:42:14 följande:

Jag har rökt sedan tidiga tonår, och har älskat det hela mitt liv.

Jag kan förstå att alla inte gillar rökning, men jag gör det, röker på heltid, och kommer inte sluta.

Konsumtionen ligger stadigt på 1,5-2 paket om dagen.

De jag haft sex med har uppskattat rökningen under sex.

Klart jag har sex utan rökning också, men jag har alltid nära till cigg, så det är lätt att det blir rökning under sex relativt ofta.

Jätte intressant med synvinklar ifrån både håll! Kul att du gör det du trivs med.

Hur länge har du rökt? Har du försökt sluta någon gång?

Du verkar vara kvinnan min sambo vill få mig att bli.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (sådär) skrev 2020-11-27 13:25:15 följande:

Tja, smaken är väl som baken. Prova med att säga att du tänder på att skita folk i ansiktet och om han går med på att du skiter honom i fejset så kan du gå med på att röka.

Usch va äcklig du är....
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (sådär) skrev 2020-11-27 14:06:33 följande:

Ja för det är ju skitmoget att vilja att ens partner börjar röka för att man själv tänder på det....

Kan du inte njuta av att du är bättre då och sluta håna en person som inte ens är med och skriver.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Rökare sedan länge) skrev 2020-11-27 13:49:24 följande:

Rökning är ett splittrat ämne.

Din kille kommer inte ändra sig, det är bara att gilla läget eller gå vidare.

Jag är själv rökare och har hänt både det ena och andra i sängen även rökning.

Kan väll vara roligt, precis som allt annat man testar på.

Men är själv rökare så då skulle jag lättare kunna ställa upp om ngn har den önskan, än den som inte röker.

Alla har saker de inte går med på, du får bestämma vad du har din ?no no gräns?.

Förlåt men måste bara få fråga om det inte är lite svårt att båda röka och gå loss i sängen?
  • Anonym (Fröken)
    Tukt skrev 2020-11-27 18:22:33 följande:

Nu är det ju inte primärt en rökare som det handlar om. Det handlar om en kink som enligt TS kanske kan utlevas en gång i månaden.

Kan man inte göra en så liten sak för sin partner så kan man ju vara fel av den anledningen även där.

Tack Tukt börja tänka lite så med. Funderar på att köpa ett paket o öva lite o sen överraska honom med att tända en cigg under fläkten o fråga om han vill sällskapa typ. Så får vi se va det ger.

Han är alltid mån om att jag ska få leva ut så tycker han är värd att jag testar iaf
Svar på tråden Sambo vill att jag röker