Inlägg från: Anonym (är typ sån) |Visa alla inlägg
  • Anonym (är typ sån)

Sambo vill att jag röker

Anonym (En till) skrev 2021-10-21 06:03:13 följande:

Detta var en mycket intressant tråd!

Jag (medelålders gift man med två barn) tänder stenhårt på snygga (gärna lättklädda) kvinnor som röker. Någonstans skulle det vara en total önskedröm om min fru, som aldrig rökt och hatar rökning (av förståeliga skäl), skulle få för sig att lära sig röka på ett övertygande sätt som ett förspel innan sex (eller ännu bättre under sex, men det är känns svårgenomförbart då man inte vill att lägenheten skall lukta skunk). Det tror jag att jag skulle bli totalt vrålkåt av.

Men jag skulle verkligen INTE vilja att hon blev en rökare, dvs rökte på daglig basis! Jag skulle vilja att vi uppmuntrar varandra till ett i huvudsak hälsosamt liv. Sedan var en rimlig gräns går är ju svårbedömt. Men oavsett sexigt eller ej, så borde förnuftet trumfa någonstans. Studier på senare år visar att även några enstaka cigaretter om dagen är betydligt farligare än man tidigare har trott, särskilt för hjärtat.

Jag kan sakna ett problematiserande resonemang. Jag är sjukt imponerad av er tjejer som röker för att era män tycker att det är sexigt. Vilken otrolig gåva. Och ingen skugga över de av er som dessutom börjat röka på daglig basis. Men var det verkligen daglig rökning era män ville eftersträva? Har de inte försökt att avstyra / anpassa experimentet innan det började gå överstyr? De vill väl ha ett långt, i huvudsak hälsosamt och sjukdomsfritt liv tillsammans med sina fruar / sambos, tänker jag?

Om jag mot all förmodan skulle lyckas få min fru att pröva på detta, så skulle jag knappast kunna leva med mig själv och mitt samvete om det på något sätt landade i att hon började röka dagligen.

Visste faktiskt om att det är betydligt fler män än min man som attraheras av när kvinnan efter en kväll ute luktar lagom mycket tobak och är "lite lagom syndig". Feströkte när det ännu var tillåtet att röka på pubar, discon och restauranger...... och ja, tändningen kraftig men hänger också ihop med kvällens utsvävningar på annat sätt och min sexigare klädsel än den till vardags.

Vet om att jag klarar hålla rökningen begränsad, drar inga halsbloss, och varför inte om den man jag är tillsammans med älskar konceptet..... 

Men min man vill däremot absolut inte att jag röker på daglig basis. När han omvänt t o m skulle äcklas om jag antog en inbiten rökares beteende. Det vore ohälsosamt, mindre gott för utstrålning ochofräscht i längden. Den speciella doften hos rökare är väldigt svår att vädra ut, och en ekonomisk aspekt finns om man ställer en grön smoothie varje dag mot ett paket cigaretter.  Så visst är det hela en paradox...... Håller med dig till hundra!
  • Anonym (är typ sån)

Där gick det visst undan. Jag visste "inte" om menade jag...

• Anonym (är typ sån)
    Anonym (En till) skrev 2021-10-21 08:07:16 följande:
    Intressant! Har själv funderat på om detta skulle vara ett alternativ (rent hypotetiskt, jag tror inte att det kommer att hända oavsett). Men ser det inte väldigt orealistiskt ut utan halsbloss, det borde inte se ut som att röka "på riktigt"?
    Jodå mitt tobaksintag både smakar och är "på riktigt".... feströker när det är gott och häftigt... signalerar partytime för mig.... ingen har synpunkter på mitt pass av halsbloss... inte ens rökare.... förklaringen lyder nog"inbitna rökare" gör det långt ifrån alltid, alltså drar djupa skadliga halsbloss för lungor. Blossande och sugande på cigaretter, gillar dem med mentolsmak bäst, är helt realistiskt. 

Uteslutande av djupare halsbloss minimerar risken till nikotinmissbruk? Vet inte, men kroniska tobaksfällan vill väl väldigt få gå in i frivilligt med öppna ögon... Röker du själv eller funderar du på att börja?   
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (En till) skrev 2021-10-21 08:07:16 följande:
    Intressant! Har själv funderat på om detta skulle vara ett alternativ (rent hypotetiskt, jag tror inte att det kommer att hända oavsett). Men ser det inte väldigt orealistiskt ut utan halsbloss, det borde inte se ut som att röka "på riktigt"?
    Jodå mitt tobaksintag både smakar och är "på riktigt".... feströker när det är gott och häftigt... signalerar partytime för mig.... ingen har synpunkter på mitt pass av halsbloss... inte ens rökare.... förklaringen lyder nog"inbitna rökare" gör det långt ifrån alltid, alltså drar djupa skadliga halsbloss för lungor. Blossande och sugande på cigaretter, gillar dem med mentolsmak bäst, är helt realistiskt. 

Uteslutande av djupare halsbloss minimerar risken till nikotinmissbruk? Vet inte, men kroniska tobaksfällan vill väl väldigt få gå in i frivilligt med öppna ögon... Röker du själv eller funderar du på att börja?   
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Men alltså...) skrev 2021-10-21 15:16:47 följande:
    Så rökare låter röken vända i munnen om man blåser ut den igen? På riktigt, tror du det?
    Alla rökare drar inte halsbloss. Endast de inbitna. Valet är fritt.
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Men alltså...) skrev 2021-10-21 21:59:30 följande:
    Hur andas du? Utan lunga? Med munnen bara? Rökare som inte andas ner röken i lungorna....Ja det var nytt för mig.
    Andas med lungorna, drar in den goda tobak- och mentolsmaken i munnen och ut med den på vanligt sätt. Halsbloss? Utan min tanke på själva grejen kanske?

Tycker ändå att de rökare jag känner gör en annan manöver på nåt sätt. En ligger ned och formar rökringar i luften. Njutningsfullt. 
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-24 08:32:36 följande:
    Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.
    Precis så är det för min man och mig. ;) Som tur är verkar jag inte åka dit på cigarettrökning till vardags.... fy så jobbigt... men i ett rollspel - ja!
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (jo rå) skrev 2021-10-24 21:17:03 följande:
    Visst är det smart att göra så för att utesluta risken för beroende.

Fick själv höra som munblossrökande 15åring från andra fjortisar att jag ju inte kunde röka på riktigt och att det var löjligt att ta munbloss. Att höra sånt i den åldern gjorde ju att jag skämdes enormt och gömde mig för att lära mig halsbloss innan jag visade mig rökande igen.

Som äldre struntar man nog helt i om någon förgyller sin festkväll med lite munbloss även om vissa kanske ser eller iaf anar att det är munbloss. 

Eller så syntes det på mig för att jag såg allmänt osäker ut tillsammans med en cigg?
    Kul att du delade! 

Visste inte om att mitt mer åt munblossrökning hållet.:) Gott att slippa fastna i nikotinberoende när det kostar en hel del ekonomiskt utöver risk för lungbesvär. 

Tycker helt enkelt det är gott och festligt att röka när det är party! Om andra tycker det är sexigt på köpet... okej för mig... men inget avsiktligt från min sida. Har aldrig någonsin blivit kritiserad för munbloss! Hi, hi... Är heller inte äkta rökare. Storrökare har det jobbigt.

Ja på fritidsgården där jag spelade pingis ansågs det "tufft" att röka på discokvällarna precis som din erfarenhet... min bästis och jag feströkte bara. vet inte varför det ansågs som så coolt då. 

• Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-31 14:29:19 följande:
    Hejsan, jag såg det men tänker att lite detaljer kring hur du gör för att kåta upp din kille och hur du använder ciggen/rökningen för att förstärka detta tror jag hade varit intressant att förstå.
    Hmm du vill ha detaljerna... TS (Fröken) har redan försökt berätta för dig längre upp i tråden hur det gick till... not tillräckligt för dig? 
    Anonym (Fröken) skrev 2021-10-26 22:13:28 följande:
    Jo jag har försökt längre upp i tråden att berätta lite hur det gick till för mig.
    Om vi nämner våra detaljer för dig hur man gör för att kåta upp sin kille och hur man använder ciggen/rökningen för att förstärka detta, hur vet vi om nån "går igång" på våra stories? Vilket av momenten vill du veta? Sexig cigarettdoft, utmanande rökning i sättet eller vad? Nån här kanske kan stilla din nyfikenhet om du utvecklar dig lite mer.
  • Anonym (är typ sån)
    Dirtyminded skrev 2022-02-03 12:42:46 följande:
    Fast... det är ju kanske inte RIKTIGT samma sak?

Råttgiftet dör du av, omgående. En cigg medans tjejen strippar av sig kläderna, eller under själva knullet lär knappast förkorta livslängden nämnvärt? Flört
    ... "problemet" Dirtyminded är "bara" att nikotin är j-t beroendeframkallande. m a o en j-a fälla att fastna rejält i.

... jag fixar feströkning och ja min kille love it i sovrummet innan ja du vet. Alla klarar inte hålla nikotinet till fest, blir fast i vardagen morgon till natt. väldigt inpyrt i bostaden, tapeter och tak påverkas av rökning. Omkring 20.000 lax om inte mer satsar storrökare varje år när missbruket dragit igång... Gillar hellre tändande sextoys för det beloppet...
  • Anonym (är typ sån)

Vem här frågar sina föräldrar om tillåtelse att röka efter 18 år?? He, he, he... 

Inte jag i alla fall! Väljer att skippa nikotinet av fri vilja. Vill min sambo vi kryddar med rökning köper vi numera apotekets nikotin avvänjande pinnar. Fast då får vi klara oss utan den där sexiga nikotindoftande dimman. Det går det å Solig

• Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-05-12 23:09:35 följande:
    Hej igen,

Länge sedan jag såg dig här?

Du skrev för länge sedan att du röker öppet men att dina föräldrar inte visste. Har i någon annan tråd läst om ?problemet? att berätta för föräldrarna även om man är vuxen. Hur har det gått för dig och röker du fortfarande ett paket om dagen?
    Nyfiket frågar jag mig om fenomenet nikotinrökning är din kinky fetischism?

Osedvanligt sträng föräldrastyrning under uppväxten med regler och förbud mot rökning och annat? Föreligger i vuxen ålder en önskan om att revoltera eller "utmana" den äldre generationen genom bryta mot alla tabun såsom nikotinanvändning ?i kombination med sex? än mer gränsöverskridande.

DEFINITION OF FETISHISM =  the compulsive use of some object, or part of the body, as a stimulus in the course of attaining sexual gratification.
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Ser lite sexigt ut) skrev 2022-05-13 00:13:23 följande:

Rökande kvinnor kan jag förstå är lite sexigt, tänk en femme fatale i någon gammal film eller historisk film. Eleganta historiska kläder, överklassmiljö, en mystisk kvinna med en cigarett i munstycke...och hon är en tysk nazi-lönnmördare som försöker förföra för att sedan döda filmens manlige hjälte.

Njaaaa...det är faktiskt lite sexigt i speciella sammanhang. Är på männens sida här.   

Omvänt representerar en cigarettrökande Marlboro Man en tuff, snygg och manlig "all american Cowboy"... i influence-reklamsammanhang. Vi köper det klart förföriska konceptet precis som i filmscenerna som målas upp i ditt inlägg. Och ja, jag köper det suggestiva i visst i det du framför... Yes, klippen verkar sexiga och en sån film vill jag gärna se.  Och min snubbe gillar ex vis skarpt när jag feströker... Men, jag resonerar inte så mycket kring om jag står på kvinnornas eller männens sida i den här saken. 

Tobaksindustrin kör sin ojusta marknadsföring och vi människor faller lätt för "Lifestyle advertising"... precis som i filmens värld i medryckande scenarion. Fast när studier visar cigaretter innehåller cancerframkallande ämnen så ändras den romantiserade eller sexiga bilden?? 
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-10-22 23:02:20 följande:
    Håller med?.du svarade aldrig på mina frågor😊

Som man frågar får man svar heter det ju. 

Tror dina frågor alltför nyfikna (lite åt det skumma onani fetisch hållet) och också integritetskränkande. Vem vill svara på samma cigarettrökscen hela tiden? I bästa fall svarar TS dig på tal efter välbehövligt uppehåll från ditt snokande. 😊

• Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-11-11 09:51:08 följande:

Tack för uppdateringen.

Det är ju som du skriver att allt har sin tid men om man har en fetish för detta är det nog inget som går över😊

ja precis 😊 har du någon kvinna som röker på din begäran i sängkammaren för att förgylla 💖
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-11-11 17:48:49 följande:
    Nja, inte riktigt så men en fru som röker ibland och det gillas ju skarpt😊
    Blir även lite rökning i samband med sex men inte inomhus😜
    Vackert så! 😊😛 ett steg i rätt riktning. Sommaren blir favvo årstiden inte sant? 
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (M) skrev 2023-05-18 09:28:19 följande:

Haha ett minne var när jag idkade sex med en äldre grannfru. Hon var storrökare och brukade ibland blossa på en cigarett under själva akten. Själv har jag aldrig varit rökare och brukade tacka nej till bjudciggen efteråt.

Gillade du när grannfrun rökte under akten? Glad
Svar på tråden Sambo vill att jag röker