Inlägg från: Anonym (Nyfiken kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken kvinna)

Sambo vill att jag röker

Jag tycker detta är en lite förvirrande tråd. Jag trodde den skulle handla om ökad upphetsning och bättre sex i samband med rökning, men känns som det bara handlar om hur fantastiskt det är att röka. 

Jag skulle gärna höra mer explicita vittnesmål, om hur det har påverkat sexlivet.

Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-02 18:46:05 följande:

Röker du själv och har du någon erfarenhet av rökning kopplat till sex?

Vad gör att du är intresserad?

Nej, jag har ingen erfarenhet av rökning kopplat till sex, men jag förstår att min man tänder på tanken att jag är en rökande ?bad girl??
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-03 08:42:29 följande:
    På vilket sätt förstår du att din man tänder på din rökning (har han berättat)?

När började du röka och hur gammal är du nu?

Ställer du frågan för att försöka förstå din man eller för att få ideer om hur du kan utnyttja rökningen i sexlivet?
    Först och främst, så röker jag överhuvudtaget inte, och har aldrig gjort. Jo, han har berättat, hur han skulle tända oerhört mycket på om jag -vid speciella tillfällen- skulle släppa på mitt präktiga beteende och betedde mig som en bad girl. I detta ingår rökningen som en viktig ingrediens
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-03 12:08:28 följande:
    Då förstår jag att du är i samma situation som TS var från början. Spännande!

Hur känner du för detta? Är du beredd att prova?

Det finns ju bevis på att det kan förändra sexet och förhållandet till det bättre.
    Ja, det är väl lite därför, som jag ställer frågor här. Är jag beredd att pröva, kan det vara något för mig, och för vårt förhållande. Jag kommer inte att bli någon fulltidsrökare, men skulle vinsten för oss vara tillräckligt stor, så skulle jag överväga, att testa det. Men det skulle nog då ingå i ett antal olika förändringar av mig, för att vi både skulle få ett annat och mer experimentellt sexliv
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-03 13:18:43 följande:

Förlåt om det är jag som ställer frågor men vad exakt vill du veta?

Har ni varit ihop länge?

Vilka andra förändringar menar du?

Jag ska försöka svara så bra jag kan.

Det jag vill veta eller höra erfarenheter om hur sexlivet faktiskt har förändrats, med rökning som en sexuell turn-on.

Vi har varit tillsammans under många år, och har ett stabilt liv. Min man vill alltid utveckla vårt sexliv, och nu har han börjat prata och fantisera om att jag röker, och hur kåt han blir av det. Förutom rökning skulle han vilja att jag klär mig mer utmanande, och att jag ändrar mitt beteende och attityd en del också, Mindre präktighet, mer öppenhet mot att vara en "dålig" kvinna
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-09 16:00:54 följande:
    Jag tycker det är bra av dig att öppna upp för lite förändring och det verkar som ni kan få en spännande tid framöver.

Jag instämmer med din man om att rökningen och känslan i allmänhet att ens kvinna är lite ?dålig?, utmanande och tom lite kinky är en stor turn on. Dock ska det vara med stil och det ska inte se ?billigt? ut.

Jag tror några av tjejerna på tråden kan berätta deras syn på hur sexlivet förändrats med rökningen. Dock kan jag intyga att det för egen del har stor inverkan på min kåthet om min fri är ditt gamla jag eller det du kanske kommer bli. Testa ska du få se.

Vilka beteenden och attityder ska ändras?

Lycka till och håll oss uppdaterade om hur det går.
    När det gäller beteenden och attityder handlar väl det om att hela tiden omfamna förändringar, och vara nyfiken. Att pröva saker innan man bestämmer sig. Att våga hoppa ut i den okända istället för att tveka. Kanske våga sig på någon sexig men stilfull tatuering. Överhuvudtaget säga "ja" till det mesta istället för "nej"
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-10 13:03:48 följande:
     Hur ställer du dig inför denna nya situation?
    Vad kommer du att göra och vad ligger utanför dina gränser?

Vet att du inte fått mycket feedback på rökningen här men du har säkert funderat lite?hur går dina tankar?
    Jag är fortsatt nyfiken på hur rökning, och en ändrad attityd och beteende skulle på verka mig och min man.

Jag har svårt att definiera exakt vad jag kan göra, och vad som ligger utanför mina gränser. Jag har förstått på min man att han tänder på att jag visar mig och röker offentligt. Att jag går ut till bar/pub, och klär och sminkar mig mycket mer utmanande än jag brukar, samt att jag röker. Han vill att andra män ser mig på det sättet. Känns pirrigt, men känns som jag skulle kunna göra det.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-20 18:38:41 följande:
    Hej

Hur har det gått för dig?
    Jag tänker på det mycket. Det är spännande, men har inte tagit några steg IRL ännu.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-20 22:40:14 följande:
    Får man fråga hur gammal du är och röker din man?
    Jag är +40, och min man har aldrig rökt
    Anonym (En till) skrev 2021-10-21 06:03:13 följande:

Detta var en mycket intressant tråd!

Jag (medelålders gift man med två barn) tänder stenhårt på snygga (gärna lättklädda) kvinnor som röker. Någonstans skulle det vara en total önskedröm om min fru, som aldrig rökt och hatar rökning (av förståeliga skäl), skulle få för sig att lära sig röka på ett övertygande sätt som ett förspel innan sex (eller ännu bättre under sex, men det är känns svårgenomförbart då man inte vill att lägenheten skall lukta skunk). Det tror jag att jag skulle bli totalt vrålkåt av.

Men jag skulle verkligen INTE vilja att hon blev en rökare, dvs rökte på daglig basis! Jag skulle vilja att vi uppmuntrar varandra till ett i huvudsak hälsosamt liv. Sedan var en rimlig gräns går är ju svårbedömt. Men oavsett sexigt eller ej, så borde förnuftet trumfa någonstans. Studier på senare år visar att även några enstaka cigaretter om dagen är betydligt farligare än man tidigare har trott, särskilt för hjärtat.

Jag kan sakna ett problematiserande resonemang. Jag är sjukt imponerad av er tjejer som röker för att era män tycker att det är sexigt. Vilken otrolig gåva. Och ingen skugga över de av er som dessutom börjat röka på daglig basis. Men var det verkligen daglig rökning era män ville eftersträva? Har de inte försökt att avstyra / anpassa experimentet innan det började gå överstyr? De vill väl ha ett långt, i huvudsak hälsosamt och sjukdomsfritt liv tillsammans med sina fruar / sambos, tänker jag?

Om jag mot all förmodan skulle lyckas få min fru att pröva på detta, så skulle jag knappast kunna leva med mig själv och mitt samvete om det på något sätt landade i att hon började röka dagligen.

Du verkar resonera precis som min man, angående rökning. Finns verkligen inte på min karta att röka kontinuerligt på något sätt. Men om han nu tänder så hårt på att jag uppför mig som en dålig kvinna vid vissa speciella tillfällen, inklusive rökning, så  vill jag i alla fall överväga det.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-21 21:59:50 följande:
    Hej igen,

Har du själv rökt eller kanske aldrig testat?
    Aldrig testat
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-22 17:54:37 följande:
    Måste pirra lite i kroppen att vid drygt 40 stå inför en liten förvandling som förmodligen gör dig oerhört het i din mans ögon. Du har funderat ett tag nu?.när och hur sker det?

Oerhört nyfiken

PS. Är en man lite äldre än du med samma tankar om min fru, speciellt rökningen.
    Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-10 23:03:58 följande:
    Hej,

Nu är vi lite nyfikma på om det hänt något?.
    Tyvärr händer det inget specifikt i denna frågan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-13 08:30:00 följande:
    Hej,

Du skriver ?tyvärr? vilket jag tolkar som att du vill.

Får man fråga varför det inte händer något?
    Tyvärr var mer med tanke på dig, än mig själv. Jag uppfattar att du har ett extremt intresse av detta, och att du blir mer besviken än jag blir, för att det inte sker framsteg
Svar på tråden Sambo vill att jag röker