Anonym (Fröken) skrev 2020-12-02 14:18:39 följande:
Kul att du gillar mitt lilla projekt!
Vet inte om jag har blivit rökare eller kommer bli rökare. Fokuserar mest på att kunna röka en cigg utan att sambon skrattar åt mig.
Men måste erkänna att det känns lite spännande mellan varven. Tror att människor i min närhet inte ens kan drömma om att jag skulle sitta o tjuvröka när jag är ensam hemma..hahaha
Ja det är klart jag gör, och fler med mig som det verkar.
Anonym (Fröken) skrev 2020-12-02 15:59:22 följande:
Okej om jag tolkar dig rätt så har du inga planer på att sluta röka just nu?
Är väl det som får mig att tveka lite. Kan ju bli så att jag röker mer och mer och till och med trivs med det.
Tror garanterat att du kommer trivas i heltidsrökarrollen, väldigt roligt att höra dig berätta sedan vad som gjorde att du började röka.
För mig är det inte på världskartan att sluta, tänkte på att det finns nog inte en bild på mig utan en cigg med på bilden.
Hela min omgivning ser mig nog som den största rökaren de känner. Min rutin på morgonen, vakna, sätta på kaffebryggaren, tända en cigg, röker medans jag dricker kaffet, sminkar mig, går till jobbet, från tunnelbanan, raster, lunchen, så håller jag på till det är dax o sova, tar 2 på raken innan jag går till sängs.
Dottern har ungefär samma rutin, hon trivs lika bra som rökare. Ingen av oss skulle klara en dag utan våra cigg.