Inlägg från: Anonym (mm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mm)

Sambo vill att jag röker

Vill bara berätta att det är ganska lätt att bli beroende. Även om man tänker att det inte kommer hända än själv så är det väldigt enkelt. Men det måste ju finnas nikotin/tobaks fria cigaretter. Tycker själv att det är super sexigt när min kille röker så jag förstår vad din partner menar. Ciggen, röken, hans hand som håller den. Jag vet inte vad det är med själva ciggen men det är något. Mycket sexigare än snus iallafall

• Anonym (mm)

Sen kan du ju lära dig lite "sexigare" sätt att röka på och blåsa ut luften. Om du aldrig testat röka så borde du nog inte testa första gången under sex. Och då kommer det bli ganska osexigt för det tar ett tag för folk att "lära" sig. Om du håller röken i munnen en stund efter du precis sugit in den så kan du öppna den lite lätt, bara öppna, och röken kommer att vara mycket tydligare och komma ut som ett "spöke". Du kan även suga in röken du släpper ut ur munnen när du gör "spöket" med din näsa och det är ganska coolt, kanske lite mindre sexigt, jag vet inte. Upp till er att bestämma. Fina naglar kombinerat med fina underkläder vid ett halvöppet fönster och med ciggen då såklart kan nog se väldigt erotiskt ut. Sen kan du göra ringar med röken också men det vet jag verkligen inte hur jag ska förklara hur man gör. Har knappt själv förstått. Men det går säkert att hitta på youtube

Svar på tråden Sambo vill att jag röker