Inlägg från: Anonym (Underbart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Underbart)

Sambo vill att jag röker

Jag älskar att röka när jag har sex.

Tycker du ska testa, jag har en askkopp i sängen och röker oftast en cigg under förspelet, sedan ett antal under akten.

Ibland brukar vi filma, killen håller i medans jag suger, sedan ställer vi upp mobilen i olika vinklar.

Jag brukar ha olika stövlar och cigg när jag har sex, det tänder mig oerhört.

Att börja röka är det bästa jag gjort, ångar mig inte en dag att jag började, det är aldrig försent att bli rökare på heltid- tro mig, en ny värld av njutning öppnar sig när du funnit lyckan.

Lycka till!!!

• Anonym (Underbart)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-26 19:55:13 följande:
    Oj det här lät verkligen annorlunda! Röker du för din egen eller din partners skull? Har du börjat nu på senare år eller rökt sen länge? Röker du på heltid eller enbart när ni ska mysa till det?
    Jag har rökt sedan tidiga tonår, och har älskat det hela mitt liv.
    Jag kan förstå att alla inte gillar rökning, men jag gör det, röker på heltid, och kommer inte sluta.
    Konsumtionen ligger stadigt på 1,5-2 paket om dagen.

De jag haft sex med har uppskattat rökningen under sex.
    Klart jag har sex utan rökning också, men jag har alltid nära till cigg, så det är lätt att det blir rökning under sex relativt ofta.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-27 18:31:32 följande:

Tack Tukt börja tänka lite så med. Funderar på att köpa ett paket o öva lite o sen överraska honom med att tända en cigg under fläkten o fråga om han vill sällskapa typ. Så får vi se va det ger.

Han är alltid mån om att jag ska få leva ut så tycker han är värd att jag testar iaf

Verkligen glädjande idé du fått!!

Köp dig ett paket, testa dig fram och ge det lite tid i början så du vänjer dig.

Tro mig när du lär dig halsbloss och känner den äkta njutningen kommer du aldrig sluta.

Gillar dit fläkt initiativ- han kommer bli glad tror jag.

Återkoppla hur det gick med allt och hur du kommer göra.

Hoppas du vill komma in i gemensamheten med oss rökare.Du är välkommen!!
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-28 21:28:03 följande:

Kul att du tycker det. Jag har faktiskt ?rökt? 3-4 cigg idag, smakade ärligt talat sådär o trotts att jag knappt lyckades med nått halsbloss så fick jag en rött skaplig kick. Är nog inte menade för att röka men ska ändå testa lite imorgon när jag är ensam hemma.

Härligt och höra!!

Det är ju klart det tar tid och komma in i det hela, men låt det komma, och låt det ta lite tid.

När du funnit tekniken så kommer det gå galant.

Nyfiken, vad valde du för märke?

Jag håller tummarna för dig att du ska lyckas bra nu, och att det går bättre för dig imorgon.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-29 19:34:45 följande:

Har en liten fråga till er som röker. Hur lång tid tog det för er att kunna röka en cigg utan ni verken tyckte det smakade skit eller fick er att må skit?

Jag var nog extrem, jag provade att röka i lågstadiet, 2:an tror jag det var.

Sedan testade jag igen i mellanstadiet, och på högstadiet var det 100% som gällde, började röka hemma när jag gick i åttan.

Så jag har nog alltid älskat rökning och därmed var det nog snabbt för mig och må bra av det.

Hur har det gått idag för dig?
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-29 21:23:36 följande:

Oj det va lite skillnad emot mig.

Kan skryta med att jag kan ta halsbloss nu iaf. Har för försökt röka till jag känner att det kommer en riktig kick, väntat nån halvtimme och sedan rökt igen o igen så har lyckats röka 5 st.

Vad roligt, vad härligt och höra!

Som jag sa, det tar lite tid att komma igång med allt.

Då är det snart att handla igen alltså?

Du kommer hamna på min nivå snart haha, 2 paket marlbro om dagen (y)

Din kille kommer bli så stolt över dig!!

Ja det är lite skillnad, sa en dag hemma när jag var trött på smyga, jag röker, så då sa mamma o pappa, ja vi vet, vi har bara väntat på att du ska berätta.

Sen den dagen rökte jag hemma.

Kommer ihåg att jag fick bättre betyg då jag kunde fokusera bättre på skolan.

Det kommer gå lysande för dig, det känner jag på mig
  • Anonym (Underbart)

Följer tråden med spänning, lika intressant varje dag och höra hur det går för dig.

Måste verkligen säga att du går verkligen in och gör det seriöst-:) och det är kul!!

• Anonym (Underbart)

Tycker ni är för mycket dömande, om nu TS vill röka, vad är bekymret?

Låt henne vara en lycklig rökare om hon nu vill.

Vi är många som röker, och inte ser det som fel.

Svar på tråden Sambo vill att jag röker