Sambo vill att jag röker
jag tycker det är mycket sexigt då man ser en vacker kvinna röka så jag förstår din man.
jag tycker det är mycket sexigt då man ser en vacker kvinna röka så jag förstår din man.
Hoppas din partner blir så där härligt kåt och tänd, det har du verkligen gjort dig förtjänt av.
Hur går det, har du hunnit röka idag?
Tänker du överraska honom i helgen eller känner du att du behöver öva en vecka till?
Lycka till önskar en avundsjuk man.
Hej ts !
Hur går det för dig med rökningen, blir din sambo tänd av att se dig röka?
Blir väldigt kåt de gånger frun röker, tyvärr händer det väldigt sällan.
Så sexigt med en vacker kvinna som röker.
Då vi var utomlands tidigare i höst köpte jag ett paket och la fram på rummet med förhoppning om att frun skulle röka och det lyckades. Redan första kvällen rökte hon två cigg om än lite tafatt men hon blev snabbt bättre och redan nästa dag rökte 7 st och efter det blev det ca 10 st om dan. Jag fick köpa två paket till innan veckan var slut.
Jag var så kåt hela veckan och vi knullade flera gånger om dagen och även hon blev kåt av att röka då hon såg hur kåt jag blev, flera gånger rökte hon på stranden bra för att jag skulle få problem med stånd i badbyxorna.
Synd bara att det är så ohälsosamt annars hade jag köpt till henne även här hemma.